ارتباط با صنایع گوناگون عامل  ایجاد اشتغال در دانشگاه آزاد اسلامی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: ارتباط با صنایع گوناگون کشور و انعقاد قراردادهای مختلف، منجر به ایجاد اشتغال برای دانشجویان این دانشگاه شده که زمینه ساز آینده‌‌‌‌‌ای مطمئن برای ایجاد اشتغال دانشجویان دانشگاه آزاد است.

دکتر امیررضا نقش سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، در گفت‌‌‌‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره تبدیل دانشگاه آزاد به انتخاب اول داوطلبان تا سال 1404، گفت: چشم انداز تبدیل دانشگاه آزاد اسلامی به انتخاب اول داوطلبان ورود به دانشگاه با توجه به زیر ساخت‌های قوی موجود در دانشگاه آزاد دور از دسترس نیست و با روحیه جهادی و انقلابی مدیران دانشگاه در آینده‌‌ای نزدیک به وقوع می‌پیوندد.

وی افزود: با ایجاد کارآفرینی و مهارت آموزی در کنار کسب علم و دانش و توجه بیشتر به بحث پژوهش که امری مهم و اجتناب ناپذیر است، دانشگاه آزاد اسلامی گام‌هایی استوار در مسیر رسیدن به جایگاه نخست آموزش عالی در کشور برداشته و در افق 1404 می‌تواند تبدیل به انتخاب اول داوطلبان ورود به دانشگاه شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به گستردگی در سراسر کشور شرایط خوبی را برای ادامه تحصیل در دورترین نقاط کشور فراهم آورده که نشان از هدفمندی این دانشگاه در محرومیت زدایی آموزشی و برقراری عدالت آموزشی است.

نقش یاد آورشد: ارتباط با صنایع گوناگون کشور و انعقاد قراردادهای مختلف، شرکت در پروژه‌های ملی یکی از فعالیت‌های چشمگیر دانشگاه آزاد است که منجر به ایجاد اشتغال برای دانشجویان این دانشگاه بزرگ کشور شده و ادامه این روند همراه با مهارت آموزی رشته‌‌‌های مختلف زمینه ساز آینده‌‌‌‌‌ای مطمئن برای ایجاد اشتغال دانشجویان دانشگاه آزاد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 973664

وب گردی

وب گردی