راه اندازی آزمایشگاه « میکرونانوفلوییدیک» در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

با حضور مسئولان دانشگاهی و استانی، دانشجویان و استادان، آزمایشگاه «میکرونانوفلوییدیک» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در مراسم افتتاحیه آزمایشگاه میکرونانو فلوییدیک گفت: در حال ایجاد اکوسیستم علم و فناوری است و در این راستا تلاش می شود تا این دانشگاه از نسل های اول و دوم به نسل سوم یا چهارم ارتقا یابد.

دکتر اسحاق رسولی افزود: در سطح استان دست به دست هم داده ایم تا اکوسیستم کار آفرینی و فناوری را در دانشگاه آزاد ایجاد کنیم و دانشگاه تبدیل به یک دانشگاه مسئله گرا شود و صرفا در آن مباحث آموزشی نباشد و دانشگاه برای تحقق این موضوع تمام زیرساخت ها را مهیا می کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: برای جامعه ای که نیازمند پیشرفت و توسعه است و به سمت فناوری های نوین پیش می رود، آموزش محور بودن دانشگاه ها نمی تواند هیچ خیر و برکتی داشته باشد.

رسولی ادامه داد: از ایده های جدید دانشگاهی در قالب فراهم سازی آزمایشگاه های مورد نیاز و دیگر زیرساخت ها تا رسیدن به مرحله محصول دهی حمایت می شود.

او بیان کرد: امروز زحمات همکاران عزیز در دانشکده فنی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به بار نشسته و تحولی عظیم در این دانشگاه در حال شکل گیری است و شاهد افتتاح آزمایشگاه میکرونانوفلوییدیک هستیم.

وی تصریح کرد: تلاش بر این است تا دانشگاه آزاد بتواند به دقت مسائل و مشکلات استان را شناسایی و تبیین کند و در مرحله بعد این دانشگاه بتواند در حل این مشکلات و دیگر نیازهای جامعه پیشرو باشد که به تبع آن شاهد پیشرفت و توسعه ملی خواهیم بود.

رسولی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در قالب زیرساخت های آزمایشگاهی، تسهیلات و سایر امکانات از ایده های نو حمایت می کند تا این ایده ها به مرحله تجاری سازی و محصول دهی برسد.

کد خبر: 973695

وب گردی

وب گردی