آغاز برگزاری اولین نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی

اولین نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی با رویکرد ویژه در خصوص ارائه محصولات فکری، کمک آموزشی، فرهنگی، هنری، سرگرمی، اوقات فراغت و ورزشی از امروز برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از ستاد برگزاری نمایشگاه اولین نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی؛ از امروز۲۳ مهر آغاز و تا ۲۷ مهرماه سال جاری در مرکز نمایشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران در سالن حجاب با حضور مسئولین مربوطه، متولیان، صاحبان صنایع و فعالان این بخش همچنین مشارکت همه فعالان و دست اندرکاران حوزه کودک و نوجوان و با اهمیت به آموزش پرورش و خلاقیت کودکان و نوجوانان فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

این نمایشگاه با نگاه به اهداف مهم و رویکرد ویژه در خصوص ارائه محصولات فکری و کمک آموزشی، فرهنگی، هنری، سرگرمی، اوقات فراغت و ورزشی برگزار شده است.

همچنین نمایش آخرین دستاوردها و فناوری ها و شیوه‌های نوین تولیدی محصولات داخل و ایجاد فرصت برای برقراری ارتباط بین تولیدکننده و مصرف کننده از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

فرصت شناخت رقبا و آشنایی با خدمات، محصولات و برنامه آنها و شناخته شرایط کلی بازار و سلایق مصرف‌کننده از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.

فراهم آوردن بستر مناسب جهت ارتقاء سطح کیفی اسباب بازی تولید داخل، توجه ویژه به پتانسیل سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و اشتغال در این صنعت از اهداف مهم دیگر در این نمایشگاه است.

همچنین برگزاری این نمایشگاه در تغییر نگرش و نیاز جامعه به اسباب بازی به عنوان کالای فرهنگی و حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی موثر است.

مخاطبین این نمایشگاه کودک، نوجوان، خانواده، مخترعان، طراحان ایده، مراکز تفریحی و آموزشی همچنین کارشناسان پژوهشی و تربیتی هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 973707

وب گردی

وب گردی