دشمنان انقلاب از تحولات دانشگاه آزاد اسلامی عصبانی هستند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به توجه رسانه های ضد انقلاب به تحرکات دانشگاه آزاد، گفت: بی بی سی فارسی طی گزارشی تاکید می کند که باید دانشگاه آزاد جدی گرفته شود. این نشان دهنده آن است که دشمنان انقلاب از تغییر و تحولات به وجود آمده در دانشگاه آزاد بسیار عصبانی هستند‌.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در دومین نشست هم اندیشی فرهنگی مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: امر تعلیم و تربیت امری سخت است که بسترهای شکل گیری آن خانواده، محیط زندگی و اجتماع است که اثرات خاصی را در شکل گیری تربیت دارد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی از این جهت که از آموزش و پرورش تا دکتری را شامل می شود اهمیت فراوانی دارد؛ اگر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری را نهادی انسان ساز در بحث تعلیم و تربیت قلمداد کنیم، نقش این نهاد در دانشگاه بسیار فراتر است.

طهرانچی تاکید کرد: سرمایه خدادادی که در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد باعث می شود که مسئولیت ما را در امر تعلیم و تربیت دو چندان کند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: خوشبختانه امروز نفوذ دانشگاه آزاد در اجتماع بسیار زیاد است به طوری که شاهد هستیم یک اتفاق مانند موضوع دانشجویان علوم پزشکی، به شکل قابل توجهی آثار اجتماعی آن بروز پیدا می کند. البته اتفاقاتی که این روزها شاهد آن هستیم پوست خربزه هایی است که می خواهند به نفوذ و حرکت دانشگاه آزاد لطمه وارد کنند.

وی با اشاره به توجه رسانه های ضد انقلاب به تحرکات دانشگاه آزاد گفت: بی بی سی فارسی طی گزارشی تاکید می کند که باید دانشگاه آزاد جدی گرفته شود این نشان دهنده آن است که دشمنان انقلاب از تغییر و تحولات به وجود آمده در دانشگاه آزاد بسیار عصبانی هستند‌.

انتهای پیام/

کد خبر: 973747

وب گردی

وب گردی