افتخارآفرینی دفتر پژوهش آموزشکده های سما لاهیجان و سیاهکل

در بررسی های انجام شده در سازمان سما، آموزشکده های فنی و حرفه ای سما لاهیجان و سیاهکل موفق به کسب رتبه های اول و دوم پژوهشی در کشور شدند.

دفاتر پژوهش آموزشکده های فنی و حرفه ای سما لاهیجان و سیاهکل در سال تحصیلی 96 موفق شدند با کسب رتبه های اول و دوم کشوری در رقابت با سایر مراکز سما کشور بار دیگر توان علمی سما لاهیجان و سیاهکل را به رخ کشیده و بر افتخارات این مجموعه بیفزایند.

دکتر فلاح راد معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به دست اندرکاران امور پژوهشی این دو آموزشکده، سما لاهیجان و سیاهکل را یکی از مراکز آموزشی فعال و پویا در سطح کشور نام برد و خاطرنشان کرد: با تلاش و همت کارکنان و اساتید این مرکز توانسته ایم در زمینه های فرهنگی، پژوهشی، چاپ مقالات در سایت های معتبر علمی و ... حرفی برای گفتن داشته باشیم و با توجه به تمامی مشکلات موجود توان علی خود را نشان دهیم.

وی در پایان اظهار امیدواری نمود که با مبنا قرار دادن کار علمی پژوهش محور به فکر تعالی دانشگاه و پیشرفت دانشجویان مان باشیم و با همکاری بیشتر اساتید و صاحبان اندیشه، سما لاهیجان و سیاهکل را در جایگاه شایسته قرار دهیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 973754

وب گردی

وب گردی