توافق دانشگاه آزاد اسلامی با فدراسیون اسکیت

در راستای همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون اسکیت، نشست مشترک رئیس فدراسیون و مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، در این نشست پیرامون همکاری دوجانبه بین دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون اسکیت بحث و تبادل‌نظر شد که در همین راستا رقابت‌های قهرمانی اسکیت دانشجویان کشور با همکاری اداره کل تربیت‌بدنی این دانشگاه و فدراسیون اسکیت در تاریخ ۱۶ آذرماه به مناسبت روز دانشجو و به میزبانی استان بوشهر، در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است در حال حاضر دو رشته اسکیت سرعت و اسکیت فری استایل به‌عنوان پایلوت برای این مسابقات انتخاب‌شده است.

همچنین حضور گروه‌های اسکیت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات لیگ کشوری سال ۹۷ در رشته‌های اسکیت فری استایل، اسکیت سرعت، اسکیت اینلاین هاکی و اسکیت رول بال در مسابقات لیگ کشوری ۱۳۹۸ از دیگر تصمیمات این نشست بود.

گفتنی است رایزنی‌هایی نیز مبنی بر حضور گروه‌های دانشگاه آزاد اسلامی به‌ عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی دانشجویان انجام شد که طی آن رشته اسکیت به‌عنوان یکی از رشته‌های پایه و پر مدال، تحت پوشش و حمایت اداره کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 973764

وب گردی

وب گردی