طهرانچی: همواره منافع سازمان را در منافع مردم و دانشجو دیده‌ایم

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اولویت تحول و حرکت در ساختار دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: اعتقاد به تحول در ساختار و سازمان از اولویت‌های ما بوده و همواره منافع سازمان را در منافع مردم و دانشجو دیده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم معارفه سرپرست جدید واحد تهران مرکز اظهار داشت: خوشحالم که این توفیق را داشتم با همراهی شما خانواده دانشگاه آزاد اسلامی را تجربه کنم؛ البته نکته جالب این مراسم معارفه دکتر آقا میری و تودیع خودم هست.

وی افزود: ما همواره در دانشگاه آزاد اسلامی از تحول و حرکت سخن گفتیم و آن را به عنوان یک چالش، ارکان تحول، ساختار و فرهنگ سازمانی مطرح کردیم و پیگیر تحولی هستیم که نظام را بالاتر از سازمان دیده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: دانشگاه آزاد سیستم و سازمانی چابک است. از همان روز نخست تأکیدمان بر این است که در افق ۱۴۰۴ دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب اول دانشجویان و محققین خواهد بود.

وی گفت: در همین راستا پردیس‌های داخل تهران را جا‌به‌جا کردیم و سرمایه آن‌ها حفظ شد که این امر با یک تصمیم و اقدام چابک صورت گرفت که البته این امتحان بزرگی بود و چابکی ساختار و سازمان دانشگاه آزاد را نشان داد.

طهرانچی با اشاره به اولویت تحول و حرکت در ساختار دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: اعتقاد به تحول در ساختار و سازمان از اولویت‌های ما بوده و همواره منافع سازمان را در منافع مردم و دانشجو دیده‌ایم.

وی بیان کرد: در اتفاقی که برای داوطلبین پزشکی رخ داد دیروز تا پاسی از شب، موضوعات و مستندات، مورد بررسی قرار گرفته و با خاطیان موضوع برخورد کردیم که طی آن تعدادی از معاونین و مدیران بلافاصله جا‌به‌جا شده‌اند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به خدمات انقلابی محمودرضا آقامیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: ایشان از دانشمندان علم خود بوده و از انقلابی بودن وی یقین کامل و مبرهن داریم. آقامیری تجربه اسارت و مدیریت بحران در شرایط سخت را داشته و اصول مدیریتی را از آن سال ها به بهترین نحو ممکن در کوله بار تجربیات خویش دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 973769

وب گردی

وب گردی