تشکیل دوره آموزشی پروژه ملی Ispx در سازمان صنایع کوچک

اولین دوره آموزشی پروژه ملی توسعه نظام مبادلات پیمانکاری فرعی ایران (Ispx) به صورت ویدیوکنفرانس و به صورت مشترک برای نمایندگان SPX اتاق های بازرگانی منتخب کشور و نمایندگان و عاملین استانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزارشد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از شاتا، معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این نشست با اشاره نفش SPX در توسعه صنعتی بوده کشور بر جمع آوری اطلاعات واحدهای پیمانکار صنعتی و معرفی واحدها به دبیرخانه های مربوطه تاکید و گفت: باید شورای هماهنگی استانی تشکیل و نمایندگان دفاتر استانی به اتاق ایران معرفی شوند.

فرشاد مقیمی تشکیل دفاتر استانی ( شرکت استانی و اتاق بازرگانی ) را از دیگر درخواسته‌ها و انتظارات در این زمینه دانست و افزود: برنامه‌ها باید در شوراهای هماهنگی استانی تصویب شود و هماهنگی‌های لازم جهت اجرا با دیگر استانهای کارگروه به عمل آید.

وی بر هماهنگی با دفتر مرکزی برای اجرای هر چه بهتر برنامه ها و تصمیمات تاکید کرد و گفت: در حال حاضر این پروژه در 10 استان کشور به صورت 10 دبیرخانه تخصصی اجرایی شده است .

شایان ذکر است که الگوی توسعه روابط پیمانکاری فرعی(SPX) مانند الگوی توسعه خوشه های صنعتی یکی از مهمترین الگوهای توسعه صنعتی بوده و SPXها در دنیا عمدتاً توسط سازمانهای دولتی و تشکل‍‌های بخش خصوصی مورد حمایت قرار می گیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 973776

وب گردی

وب گردی