امضای تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت نیرو و بانک ملی برای تامین آب آشامیدنی زائران کربلا

تفاهم‌نامه جذب مشارکت مردمی در تامین آب آشامیدنی زائران اربعین حسینی، بین ستاد عتبات عالیات وزارت نیرو و بانک ملی ایران به امضا رسید.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سیدیعقوب محمد مرادی مشاور وزیر نیرو و مسئول ستاد عتبات عالیات وزارت نیرو با اعلام این خبر گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه بانک ملی با ارائه خدماتی با عنوان "ملی‌فاند" بستری برای مشارکت عموم مردم فراهم کرده تا بتوانند در امر خداپسندانه آبرسانی به زائران اربعین حسینی (طرح 20 میلیون جرعه آب) سهیم باشند.
بر اساس این گزارش، با عملیاتی شدن این پروژه ملی، تامین مالی جمعی و مشارکت در طرح‌های عام‌المنفعه و غیرانتفاعی برای متقاضیان در بستر شبکه‌های اجتماعی میسر شده و افراد می‌توانند در فاز نخست در طرح‌های عام‌المنفعه به میزان دلخواه مشارکت داشته باشند.
در این طرح اشخاص می توانند ایده یا مسئله‌ای را به اشتراک گذاشته تا با کمک دیگر افراد گروه یا جامعه دوستان یا همفکران خود در بستر شبکه مجازی، در قالب عقد قرض الحسنه یا بلاعوض اقدام به تجمیع منابع لازم برای مسئله مورد نظر کنند.
علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی سامانه ملی فاند www.mellifund.com و عضویت در آن، در این سنت حسنه شرکت کرده و از برکات این امر معنوی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 973812

وب گردی

وب گردی