دانشگاه آزاد اسلامی اوز جایگاه مهمی در منطقه دارد

رئیس هیأت امنای دانشکده بهداشت اوز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز با مشارکت و حمایت مردم از جایگاه برجسته‌ای بین مراکز دانشگاهی منطقه برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اوز، محمد محمودی در آیین طرح رویش سال تحصیلی ۹۸-۹۷ با بیان فعالیت دانشگاه‌های متعدد در اوز، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی اوز با مشارکت و حمایت خوب مردمی و با مدیریتی منسجم از جایگاه برجسته‌ای بین مراکز دانشگاهی منطقه برخوردار است.

وی با بیان این که وجود دانشگاه پیام‌نور و دانشکده بهداشت در غرب و دانشگاه آزاد اسلامی در شرق اوز، شهر را به‌عنوان مهد دانش معرفی کرده است، آینده چهار دانشگاه فعال اوز که مدیران آن برای توسعه علم و دانش کوشش می‌کنند را روشن پیش‌بینی کرد.

رئیس دانشکده بهداشت اوز هم از هماهنگی مناسب مسئولان مراکز آموزش عالی در اوز سخن گفت و اظهار کرد: دانشکده بهداشت با وجود دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام‌نور و در کنار مدرسه عالی علوم دینی احمدیه، می‌تواند برنامه جامع مشترکی را طراحی کند.

محمدرضا عرفانی با بیان اینکه این دانشگاه‌ها همه از ساختار و زیرساخت‌های خوب فیزیکی برخوردار هستند، افزود: شعاع اثرات مراکز آموزش عالی علاوه بر استان فارس در کشور نیز باید گسترش یابد.

وی با بیان این که وجود چهار مرکز آموزش عالی، اوز را به قطب آموزش عالی تبدیل کرده است، گفت: دانشکده بهداشت بر‌اساس برنامه راهبردی چهارساله کار خود را آغاز کرده و پس از پایان هر دوره، برنامه‌ای دیگر با شرایط روز و امکانات موجود تدوین خواهد کرد.

رئیس دانشکده بهداشت اوز از عبدالقادر فقیهی، منصور فقیهی‌نژاد و عبدالرزاق شرافت به‌عنوان نیکوکاران فرهنگی نام برد که با اقدام خود سهم اساسی در تحول آموزش عالی منطقه ایفا کرده‌اند.

حجت‌الاسلام حاج شیخ عبدالعزیز قاضی‌زاده امام‌جمعه اوز، حجت‌الاسلام احمد عدالتی استاد دانشگاه، حسن راه‌پیما معاون بخشداری، عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اوز، محمدصدیق پیرزاد رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی اوز، ابراهیم احمدی مدیرمسئول نشریه پیام اوز، فروغ مظلومی مدیر فرهنگی دانشکده علوم پزشکی لارستان و جمعی از اعضای هیأت امنا، استادان و دانشجویان دانشکده بهداشت اوز نیز در این جلسه حضور داشتند.

کد خبر: 973860

وب گردی

وب گردی