دانشگاه آزاد اسلامی پرچم دار فعالیت‌ های قرآنی و دینی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی پرچم دار فعالیت‌ های قرآنی و دینی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد ارومیه، محمود پوریوسف رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان ‌غربی در نشست خبری بیست و سومین دوره مرحله کشوری مسابقات قرآن و عترت گفت: دانشگاه آزاد اسلامی پرچم دار فعالیت‌های قرآنی و دینی است و به تازگی با تحولات و ساختار اصلی خود قدم‌ های بزرگی در این زمینه برداشته است که نتایج این تحولات را در سطح دانشگاه و جامعه روز به‌ روز بیشتر خواهیم دید.

وی اظهار داشت: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری که بر فضای معنوی و قرآنی در دانشگاه‌ ها تاکید دارند، همین امر توجه ما را به قرآن بیشتر می‌ کند و حقیقت این است که ما از قرآن هنوز خیلی دوریم و دل‌ های ما باید قرآنی شود.

وی با اشاره به تعداد شرکت‌ کنندگان در این دوره از مسابقات که به میزبانی واحد ارومیه برگزار می شود، افزود: کل اساتید خواهر در این مسابقات ۷۳ نفر، دانشجویان خواهر ۱۱۷نفر که جمعاً در بخش خواهران ۱۹۰ نفر و تعداد کل اساتید برادر ۸۱ نفر و تعداد کل دانشجویان برادر ۱۳۰ نفر که جمعا ۲۱۱ نفر هستند که در روزهای ۲۸و ۲۹مهرماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه به ‌رقابت خواهد پرداخت.

پوریوسف با تأکید بر اینکه باید با قرآن انس بگیریم، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم معارف قرآن را در دل و جان خود نفوذ دهیم، زندگی و جامعه ما قرآنی خواهد شد و این امر نیز احتیاج به فعالیت و سیاست‌ گذاری ندارد و اصل در این است که بتوانیم دل و جان خود را با قرآن یکی کنیم.

تخفیف صددرصدی شهریه برای حافظان کل قرآن کریم واحد ارومیه

معاون فرهنگی‌ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه نیز در این جلسه گفت: از چهره‌های قرآنی حمایت‌های ویژه ‌ای می کنیم و تخفیف صددرصدی شهریه برای حافظان قرآن لحاظ می شود.

سیدکاظم یکانی با بیان اینکه از روز جمعه پذیرش دانشجویان آغاز می شود، خاطرنشان کرد: روز شنبه 28 مهرماه مسابقات افتتاح می شود و مسابقات بخش دانشجویی تا عصر شنبه ۲۸ مهر ادامه خواهد داشت و یکشنبه ۲۹مهر نیز مسابقات اساتید برگزار می شود و نتایج و جمع‌بندی مسابقات نیز روز دوشنبه ۳۰ مهرماه در مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 973871

وب گردی

وب گردی