برگزاری استارتاپ با محورهای منابع طبیعی و محیط زیست

دبیر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان استان گیلان از برگزاری استارتاپ با محورهای منابع طبیعی و محیط زیست، مباحث و معضلات اجتماعی و اقتصادی، علوم پایه و مهندسی در گرایش¬های مختلف در آبان ماه سال 1397 خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از لاهیجان، دکتر فاطمه شریعتی دبیر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان استان گیلان و رییس باشگاه پژوهشگران واحد لاهیجان، هدف جشنواره فوق را یافتن ایده های جدید اعلام کرد و افزود: استارت آپ یا شرکت نوپا، نهادی انسانی است که برای ارائه یک محصول یا خدمت جدید در شرایطی که ابهام بالایی وجود دارد به وجود آمده است. شرکت‌های نوپا می‌توانند در هر شکلی و به هر اندازه‌ای ایجاد شوند.

وی حمایت از شرکت های نوپا رابسیار مهم دانست و ادامه داد: شرکت‌های نوپا برای رشد سریع خود نیاز به جذب سرمایه دارند و در این راه گزینه‌های مختلفی دارند. شرکت‌های دیگر یا افراد سرمایه‌گذار می‌توانند به شرکت‌های نوپا با تبادل پول نقد در برابر سهام کمک کنند تا فعالیت خود را شروع کنند.

شریعتی نقش دانشگاه را در حمایت از استارتاپ ها بسیار حیاتی دانست و اظهار داشت: در عمل خیلی از شرکت‌های نوپا توسط بنیانگذارانشان سرمایه‌گذاری می‌شوند. در این مسیر دانشگاه نقش شتابدهنده برای صاحبان ایده را فراهم می­نماید و با ارائه آموزش­های کاربردی مسیر را برای به تحقق رساندن ایده­ها هموار ساخته و در جهت ایجاد ارتباط بین صاحبان ایده و سرمایه­گذاران تلاش می­نماید.

همایش فوق در آبان ماه سال جاری برگزار می گردد و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت ایده به سایت Startup.liau.ac.ir مراجعه نمایند.

کد خبر: 973891

وب گردی

وب گردی