بانک اطلاعات انواع تجهیزات آزمایشگاهی ایجاد شد

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: کاربران شبکه آزمایشگاهی می توانند با جست و جوی نوع تجهیزات مورد نظر خود در صفحه تجهیزات پایگاه، مراکز دارای این نوع تجهیزات را مشاهده و نسبت به دریافت خدمات از مرکز مورد نظر اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه علم وفناوری ایسکانیوز، رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص دسته بندی تجهیزات آزمایشگاهی، گفت: کاربران شبکه آزمایشگاهی می توانند با جست و جوی نوع تجهیزات مورد نظر خود در صفحه تجهیزات پایگاه، مراکز دارای این نوع تجهیزات را مشاهده و نسبت به دریافت خدمات از مرکز مورد نظر اقدام کنند.
وی افزود: با توجه به اینکه برخی از مشتریان تنها با خانواده یک نوع تجهیزات آشنا هستند و اطلاعات دقیقی از نوع تجهیزات مورد نیاز برای انجام آزمون ندارند، می توانند از این خدمت بهره ببرند.
به گفته اسدی‌فرد، بانک اطلاعات انواع تجهیزات آزمایشگاهی در شبکه شامل 2 هزار و 50 نوع تجهیز، بازنگری و اقدامات لازم برای ایجاد یکپارچگی بیشتر و اصلاح نام و علایم تجهیزات ایجاد شد که نتیجه آن، ارائه نتایج جست و جوی دقیق تر و درست تر به کاربران است.

انتهای پیام/

کد خبر: 973902

وب گردی

وب گردی