انتهای افق 2030، راهی به سوی ترکستان

در حال حاضر جوامع غربی و آمریکایی ، خود از معضلی که در پس آزادی های بیش از حد جنسی به وجود آمده است رنج می برند. چیزی که روزی از نظر آن ها نوعی تمدن و عدم تبعیض انگاشته می شد، اکنون جامعه آمریکا را به جایی کشانده که یک سوم بودجه فدرال آموزش جنسی را صرف آموزش خویشتن‌داری جنسی می کنند. راهی که رفتند، ضرر آن را دیدند و اکنون درصدد جبران آن برآمده اند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، یکی از بحران هایی که جوامع غربی با آن دست و پنجه نرم می کنند مسائل جنسیتی است. در آمریکا روابط بین نوجوانان، راحت و آزاد است به گونه ای که کمتر نوجوانی را می توان پیدا کرد که در سنین پایین شریک جنسی نداشته باشد.

نمود این مسسئله حتی در فیلم های غربیان نیز دیده می شود. مسئله‌ای که از نظر آنان نه تنها هیچ مشکلی ندارد، بلکه به عنوان سوژه های اصلی فیلم های موفق استفاده شده است.

حال بگذریم از نوعی بیماری های جنسی که در بین افراد غربی رواج پیدا کرده است. این رهایی‌ها به جایی رسیده است که برای ارضای جنسی، آن طور که خود می خواهند و از طریق لایه های تاریک وب، برده های جنسی سفارش می دهند. آن ها حتی در سفارش های خود در مورد قطع کردن دست و پاهای فرد و از بین بردن تارهای صوتی وی تصمیم می گیرند تا به این شکل او را به یک حیوان، برای ارضای میل جنسی خود تبدیل می کنند؛ اما نباید فراموش کنیم که این شخص قوه تعقل دارد؛ می‌فهمد اما نمی تواند حرف بزند.

به راستی چه شرایطی جامعه غرب را به این جا کشانده است؟!

در جوامع غربی موضوع حاملگی های ناخواسته نیز بسیار رواج پیدا کرده است و از بین هر 4 نوجوان آمریکایی یکی از آنان به بیماری های مقاربتی دچار می شوند و همه این‌ها نشأت گرفته از آزادی و به اصلاح خودشان روشن فکری است که در مورد مسائل جنسی دارند.

حتی خود آمریکا نیز به این نتیجه رسیده است که رفتارهای جنسی نوجوانان مشکل اصلی سلامت عمومی در این جامعه است.

افرادی که اهل مطالعه و تحقیق باشند نظریات دانشمندی چون فروید در مورد مسائل جنسی و افرط بیش از حد وی را در این مورد می دانند. او از بدو تولد کودک و از زمانی که شیر مادر خود را می خورد، نگاه جنسی دارد تا زمانی که شخص را در خاک سرد گور می گذارند. نگاه افراطی وی به مسائل جنسی چیزی است که زبان‌زد خاص و عام است.

شرایط در جامعه غرب به جایی رسیده که خود کشورهایی که نماد تمدن را آزادی های جنسی و عدم تبعیض جنسی می دانستند به دنبال راه هایی برای جلوگیری از این آزادی های افراطی افتاده اند.

کشور های غربی با مطرح کردن سند 2030 در مورد ایران تلاش های زیادی را انجام داده و می دهند، تازمانی که رهبر معظم انقلاب این مسئله را مطرح ننمودند، برخی با وجود آگاهی از آن، در مورد این سند حرفی به میان نیاورده بودند. این سند دارای بند های مختلفی است و مهم ترین چیزی که هر خانواده متدینی را نگران می سازد بحث آزادی ها و آموزش هایی است که طبق این سند، قرار است در مورد مسائل جنسی از کودکی به افراد آموزش داده شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از این در مورد سند 2030 اعلام کرد که تسلیم سندهایی مانند این نخواهد شد، ایشان فرمودند: به چه مناسبت یک مجموعه‌ به‌ اصطلاح بین‌المللی تحت نفوذ قدرت‌های دنیا، برای ملت‌ها تکلیف مشخص کند؟ این روشن گری های رهبر باعث شد که دستگاه های مربوطه بیش از پیش حواس خود را در مورد مسائل این چنینی جمع کنند.

سند 2030 با وجود ظاهر پر رنگ و لعابی که با بند های به ظاهر مناسب و دهن پرکن خود مانند: فقر زدایی، زندگی سالم، پایان گرسنگی، مبارزه با تغییرات آب و هوا، حفظ و استفاده پایدار از اقیانوس ها و دیگر مسائل زیست محیطی ارائه داده؛ اما در کنه خود مسائلی را در بر دارد که صریحتا می گوید هرگونه تربیت دینی خلاف حقوق بشر است.

با همه نکاتی که ذکر شد شرایط در جامعه آمریکا به نحوی شده که بحث عفاف یا خویشتن‌داری چندسالی است که در آن مطرح شده است. آن ها اکنون یک سوم بودجه فدرال آموزش جنسی در سال 2017 را برای مسائل آموزشی و تشویق نوجوانان به عفاف وترک هرنوع رابطه‌ی جنسی تاقبل ازدواج در نظر گرفته اند.

کل بودجه فدرال آموزش جنسی 299 میلیون دلار است که این بودجه برای بخش های زیر در نظر گرفته شده است:

برنامه های آموزشی شخصی: 75 میلیون دلار

جداسازی نوجوانان و سلامت مدارس: 33 میلیون دلار

جلوگیری از حاملگی نوجوانان: 101 میلیون دلار

آموزش های جلوگیری از انجام رابطه جنسی با ریسک: 15 میلیون دلار

جلوگیری از رابطه جنسی قبل از ازدواج: 75 میلیون دلار

این آمار ها در اینفوگرافی زیر قابل مشاهده است:

اکنون جامعه غرب در حالی به این نتیجه رسیده که باید از این آزادی های جنسی جلوگیری شود که عرف و دین ما از ابتدا این مسائل را به عنوان یک هنجار پذیرفته بود، غربی ها خود این راه را رفته و در آن شکست خورده اند لزومی بر این مسئله نیست که اکنون ما نیز این راه را رفته و به اصطلاح پا جای پای یک شکست خورده بگذاریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 973912

وب گردی

وب گردی