دانشجویان فریب جناح‌های سیاسی را نخورند/ تلاش ما کمک به اصل نظام است

عضو هیأت نظارت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان گفت: ما روی جنبه های مختلفی تمرکز داریم؛ اما در همه زمینه ها کاملا مستقل هستیم.

سید ایمان موسوی عضو هیأت نظارت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در مورد دغدغه های صنفی دانشجویان و فعالیت های انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان اظهار داشت: مهم ترین دغدغه دانشجویان فضای باز و عادلانه برای فعالیت های تشکیلاتی است. اصلی ترین موضوعی که نیاز ما محسوب می شود، فعالیت های آزادانه است. انجمن ما فارغ از سمت و سوهای مملکت و به صورت کاملا مستقل فعالیت می کند.

وی ادامه داد: تشکل ما دغدغه های دانشجویی را به شکل کاملا جدی پیگیری می کند و فعالیت هایش در جهت کمک به پیشرفت نظام و اصل انقلاب است. ما روی جنبه های مختلفی از جمله سیاسی، فرهنگی و آموزشی تمرکز داریم اما تأکید می کنم در همه زمینه ها کاملا مستقل هستیم.

عضو هیأت نظارت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان گفت: انجمن اسلامی دانشجویان بیشتر به بحث بصیرت افزایی سیاسی دانشجویان می پردازد و تلاش می کند به دانشجویان بگوید: «فریب جناح های مختلف سیاسی که سودی برای انقلاب ندارند را نخورند». معضلات فرهنگی دانشجویان هم مورد توجه ویژه ما قرار دارد. البته جای فعالیت در این حوزه بسیار زیاد است ولی ما به صورت کاملا جدی کار می کنیم و البته بحث آموزشی را هم مد نظر داریم.

موسوی درباره اینکه تا چه حد اهداف این انجمن به مرحله عمل نزدیک شده، گفت: ما در شورای مرکزی بیشتر نقش نظارتی داریم و انجمن‌ها در هر شهر و استان، اهداف را پیاده سازی می کنند ولی ما هم تعامل بسیار نزدیکی با دانشجویان داریم و دغدغه های شان را از نزدیک لمس می کنیم. به طور مثال مطالبات دانشجویان در زمینه خوابگاه ها را خیلی جدی پیگیری می کنیم چرا که زندگی دانشجویی اهمیت خیلی زیادی دارد و می تواند یکی از دلایل اصلی معضلات فرهنگی باشد.

وی در پایان گفت: نشریات ما در چند شماره اخیر به صورت مستقیم به مشکلات پرداخته است. در رفع برخی از مشکلات به موانعی برخورد کردیم؛ ولی در بعضی از حوزه ها موفق شدیم دغدغه های دانشجویان را رفع کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 973920

وب گردی

وب گردی