زنگ آبادی: تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد اسلامی دقیقه 90 بسته شده است

سرپرست تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ۴۰ درصد تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد اسلامی را دانشجویان این دانشگاه تشکیل می‌دهند.

علی زنگ‌آبادی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: دومین مرحله مسابقات دوچرخه سواری برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی در صدر جدول قرار دارد.

وی با اشاره به وقفه یک‌ ماهه در برگزاری مرحله سوم مسابقات افزود : این رقابت‌ها خارج از فصل رقابت‌های دوچرخه‌سواری در حال برگزاری است و باید در فصل تابستان به اتمام می‌رسید درحالی‌که اکنون مرحله دوم رقابت‌ها برگزار شده و مرحله سوم آن باقی‌مانده است و در آذرماه برگزار می‌شود.

زنگ‌آبادی ادامه داد: ۴۰ درصد تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد اسلامی را دانشجویان این دانشگاه تشکیل می‌دهند و تعدادی از ورزشکاران ملی پوشِ این رشته هم عضو تیم دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

سرپرست تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد اسلامی در دقیقه 90 بسته شده است و با این حال با تلاش ورزشکاران در صدر جدول قرار داریم و امیدوارم این روند با حمایت های مسئولان ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به کمبود بودجه تیم دوچرخه سواری تصریح کرد: تنها مشکلی که داریم کمبود بودجه است که آن هم مسئولان قول داده اند تجهیزات مورد نیازمان را تهیه کنند. چون بودجه سایر رشته ها در فروردین ماه بسته شده بود ردیف بودجه ای برای دوچرخه سواری تدوین نشده بود و در آخرین لحظه تیم دوچرخه سواری تشکیل شد.

زنگ آبادی عنوان کرد: سخت‌ترین رقیبان ما سپاهان و پیشگامان کویر هستند که در رده دوم و سوم جدول قرار دارند و با تیمداری مجدد دانشگاه آزاد در لیگ دوچرخه سواری رقابت ها بیشتر شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 973921

وب گردی

وب گردی