بابایی: دانشگاه آزاد اسلامی  با ووشو کاران جوان نیز قهرمان می شود

مربی تیم ووشو دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به بودجه ای که داشتیم موفق به حفظ ملی پوشان نشده ایم، به همین خاطر تلاش کردیم تا  از نیروهای جوان بهره مند شویم.

سمیه بابایی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: با توجه به بودجه ای که داشتیم موفق به حفظ ملی پوشان نشده ایم و به همین خاطر تلاش کردیم تا از نیروهای جوان بهره مند شویم. خداراشکر تا به اینجای کار عملکرد خیلی خوبی داشته ایم و توانستیم در جدول، صدرنشین شویم.

وی افزود: ووشوکاران جوان با آینده درخشانی که در پیش دارند وارد تجربه جدیدی از زندگی شده اند و برای اولین بار در لیگ بزرگسالان شرکت کرده اند، به همین خاطر با آنها قرارداد بلند مدت امضا کرده ایم.

بابایی اظهار داشت: البته جوانانی که عضو تیم بانوان هستند مدال های خوش‌رنگی در رده های سنی جوانان و نوجوانان داشته اند و بدون شک حضورشان به تیم کمک می کند.

مربی تیم ووشو دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: راه خیلی سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی داریم. ما در 4 سال اخیر قهرمان لیگ ووشو بانوان بوده ایم و امسال هم تلاش می کنیم تا به هدفی که در پیش داریم برسیم.

بابایی خاطرنشان کرد: امیدوارم که دانشگاه دستمان را باز بگذارد و مثل همیشه حامی ما باشد تا بتوانیم در مواقع لزوم در بازی ها اعتراض کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 973934

وب گردی

وب گردی