بسیج امکانات مرزبانی در مرزهای مهران،شلمچه و چذابه  برای تردد زائران اربعین

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: امکانات مرزبانی در مرزهای سه گانه (مهران، شلمچه و چذابه) برای خدمات دهی و تسهیل تردد زائران اربعین حسینی (ع) بسیج شده است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار قاسم رضایی در بازدید از پایانه مرزی هنگ میرجاوه گفت: افتخار مرزبانان این است که در نقطه صفر مرزی به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی می‌ کنند و خداوند را برای این توفیق شاکریم که از این نقطه از خاک کشور، بدرقه‌گر راه شان هستیم.
سردار رضایی در ادامه، راهپیمایی اربعین حسینی را همایش عظیم جهان اسلام خواند و گفت: با توجه به در پیش رو بودن این کنگره عظیم، تمامی امکانات، نیروی انسانی و خدمات را بسیج کرده ‌ایم تا بتوانیم خدمات مطلوبی را به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در مرزها ارائه دهیم.
وی در ادامه تصریح کرد: همچنین در پایانه مرزی میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان نیز به زوار پاکستانی خدمات ارائه می دهیم.
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: توفیقی شد با حضور در استان سیستان و بلوچستان شاهد تردد مطلوب زائران حسینی از این پایانه باشیم.
وی تعامل با کشور پاکستان را مطلوب دانست و گفت: خوشبختانه مشکل امنیتی در مرزهای جنوب شرق نداریم و هماهنگی‌ های لازم با مرزبانی کشور پاکستان برای تأمین امنیت مرزهای مشترک انجام شده است.
این مقام مرزبانی کشور با اشاره به تردد زائران کشور پاکستان از طریق مرزهای جمهوری اسلامی ایران، گفت: وضعیت خدمات و تسهیلات نسبت به سال ‌های گذشته در آن سوی مرز بهبود پیدا کرده و دغدغه‌ ای نداریم.
بر اساس تقویم رسمی کشور، امسال اربعین شهادت سالار شهیدان، امام حسین (ع) امام سوم شیعیان، روز سه شنبه هشتم آبان (20صفر 1440 هجری قمری) است.

انتهای پیام/

کد خبر: 974004

وب گردی

وب گردی