گسترش همکاری دانشگاه بیرجند با هیأت اسکواش خراسان جنوبی

تفاهم‌نامه همکاری مشترک دانشگاه بیرجند و هیأت اسکواش خراسان جنوبی امضا شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، تفاهم‌نامه همکاری مشترک دانشگاه بیرجند و هیأت اسکواش خراسان جنوبی با حضور احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند و علی غنی، رئیس هیأت اسکواش استان به امضای طرفین رسید.

این تفاهمنامه همکاری مشترک با هدف ارتقای سطح سلامت و تندرستی جامعه به‌ویژه جوانان، توسعه و بهبود شرایط کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، برگزاری فستیوال‌ها، المپیادها و مسابقات ورزشی مرتبط با اسکواش و پدل (ورزش زیر مجموعه فدراسیون اسکواش) در بین دانشجویان، طی نشستی در دفتر ریاست دانشگاه بیرجند به امضای طرفین رسید.

از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه ایجاد شادابی و نشاط و غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان از طریق توسعه این رشته‌ها، ارتقای سطح آمادگی جسمانی، روانی و اجتماعی دانشجویان و شناسایی دانشجویان مستعد در این رشته، معرفی به فدراسیون و مربیان تیم‌های ملی است.

بر اساس این تفاهم نامه دانشگاه بیرجند ضمن همکاری لازم برای توسعه این رشته با برگزاری مسابقات اسکواش و پدل درون دانشگاهی، همکاری با هیأت اسکواش برای شناسایی و استعدادیابی و برگزاری دوره‌های آموزشی، مربیگری و داوری و پیگیری در اجرای ساخت یک کورت تخصصی اسکواش به این هیأت کمک خواهد کرد.

هیأت اسکواش استان خراسان جنوبی نیز در راستای تخصیص سهمیه در برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری به معرفین دانشگاه، همکاری در برگزاری مسابقات درون دانشگاهی، منطقه‌ای و المپیادها، همکاری در برگزاری کارگاه‌های آموزشی و دانش‌افزایی، همکاری برای استفاده از اماکن و فضاهای ورزشی تخصصی هیأت اسکواش، تأمین امکانات ورزشی رشته اسکواش از تیم‌های قهرمان مسابقات دانشگاهی گام برخواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 974016

وب گردی

وب گردی