دبیرخانه دائمی دوره حیات طیّبه در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ایجاد می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد از تشکیل دبیرخانه دائمی دوره حیات طیّبه در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد خبرداد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، دکتر مهدی ملک نژاد در اختتامیه دومین دوره آموزشی تشکیلاتی حیات طیبه که در دارالقرآن حرم مطهر رضوی برگزار شد، افزود: دبیرخانه دائمی دوره حیات طیّبه در دو بخش دانشجویان و اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تشکیل می شود.

وی گفت: تحقّق بخشیدن به منویات مقام معظّم رهبری در خصوص تربیت جوانان مؤمن انقلابی و ارتقاء سطح معرفت دینی و بصیرت سیاسی دانشجویان از اهداف برگزاری این دوره بود که به فضل الهی محقق شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این دوره از حیات طیبه از میزبانی دانشجویان تشکلهای اسلامی سیاسی سه استان خراسان رضوی ،شمالی و جنوبی اظهار خرسندی کرد و افزود:به فضل الهی با توانمند سازی و قوی کردن شبکه های دانشجوئی دوره حیات طیبه مقدمات دستیابی به شجره طیّبه فراهم می شود.

دراین مراسم آیت‌الله سید احمد خراسانی عضو مجلس خبرگان رهبری در رابطه با معنای دانشجوی مومن انقلابی توضیحاتی داد و گفت: دانشجوی مومن انقلابی، دانشجوی مفید و اثر گذار است که کارهای ماندگار انجام دهد.

وی افزود: دانشجویی که بتواند در عرصه‌های مختلف برای انقلاب‌اسلامی و آرمان‌های آن موثر و اثرگذار باشد و بتواند در راه ماندگارتر کردن انقلاب قدم بردارد، مومن انقلابی است.

در ابتدای این مراسم دکتر کبیری دبیر اجرایی دومین دوره حیات طیبه به بیان گزارشی از برگزاری این دوره از حیات طیبه در مشهد مقدس پرداخت و گفت: مراسم افتتاحیه با حضور و سخنرانی حجت الاسلام قرائتی و سردار یعقوب نظری فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام برگزار شد.

وی افزود: دراین دوره دانشجویان از عناوین مختلف درسی و کارگاههای متعدد با تدریس اساتید مجرب همچون حجة الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام گنابادی نژاد رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی ، عبرتهای تاریخ شیعه آیت الله حسینی خراسانی عضو مجلس خبرگان رهبری و ... بهره مند شدند.

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس و پوستر و نقد و اکران فیلم از برنامه های جانبی این دوره بود که با حضور گسترده دانشجویان برگزار شد.

گفتنی است: دومین دوره آموزشی تشکیلاتی حیات طیبه ویژه دانشجویان نخبه فرهنگی و تشکلهای اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، شمالی و جنوبی که از 21 مهرماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در حرم مطهر رضوی آغاز شده است؛ امروز در دار القران حرم مطهر رضوی بکار خود پایان داد.

کد خبر: 974054

وب گردی

وب گردی