آخرین وضعیت طرح تحول خوابگاه‌ها و سلف سرویس‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای بررسی می شود

‌‌آخرین وضعیت طرح تحول خوابگاه‌ها و سلف سرویس‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای یکشنبه با حضور اعضای کمیته ارتقاء و تحول و معاونان دانشجویی و مالی استان های این دانشگاه بررسی می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، آخرین وضعیت طرح تحول خوابگاه‌ها و سلف سرویس‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای در روز یکشنبه بررسی می‌شود.

قرار است در راستای ابلاغ اعتبارات تعمیر و تجهیز خوابگاه ها و سلف سرویس های مراکز تابعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای، جلسه ای با حضور اعضای کمیته ارتقاء و تحول و معاونان دانشجویی و مالی استان ها در روز یکشنبه ۲۹ مهر در سال اجتماعات سازمان مرکزی برگزار می‌شود.

پیش از این مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته در شش ماه اول امسال عنوان کرد: با عنایت به اجرای طرح تحول در خوابگاه ها و سلف سرویس های مراکز تابعه با هزینه 100 میلیارد ریالی در تابستان سال جاری و با نظارت مستمر دانشگاه بر اجرای مطلوب این طرح و با تامین اعتبار تعمیرات و تجهیزات در خوابگاه ها و سلف سرویس ها بر مبنای اعلام نیاز مراکز و دستورالعمل نحوه هزینه کرد اعتبارات، سعی گردید تا فضای ایمن و آرامی برای گذراندن اوقات دانشجویان در سال تحصیلی جدید در خوابگاه رقم بخورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 974075

وب گردی

وب گردی