ترویج  و فرهنگ‌سازی  گردشگری بدون آسیب رسانی به طبیعت

مهم‌ترین موضوع قابل بررسی و گفت‌وگو در این نمایشگاه حضور آفرودبازان طبیعت گرد، در رشته های هوایی، دریایی و طبیعت است که بدون آسیب رسانی به طبیعت، گردشگری را فرهنگ رسانی می کنند.

به گزارش ایسکانیور، دکتر ایمان روضاتی مدیر مجموعه آفرود بازار در خصوص شرکت در اولین نمایشگاه بین المللی آفرود با بیان اینکه شرکت در این نمایشگاه بیشتر برای اطلاع رسانی افرادی است که حضور ندارند، گفت: هدف اصلی ما در این نمایشگاه این است که ورزش های مهیج و طبیعت گردی را برای همه سنین معرفی کنیم.
وی در ادامه گفت: بیشتر افرادی که در این نمایشگاه حضور دارند به دنبال معرفی محصولات و تولیدات داخلی خود در داخل کشور هستند.
روضاتی تصریح کرد: این نمایشگاه برای نخستین بار است که در این سطح و با این سبک در سطح کشور آغاز به کار کرد و استارتی بود برای شناخته شدن گردشگری در موضوعات خاص که دارای جذاب است.
وی ادامه داد: امروزه در بخش گردشگری در طبیعت رشد بسیار خوبی را داشته ایم و با توجه به اینکه ایران دارای همه اقلیم های طبیعتی است و دارای پتانسیل بالا برای پیشرفت صنعت گردشگری در همه رشته ها است و علیرغم همه دشواری ها و سختی ها سعی کردیم در این نمایشگاه بهترین عملکرد را داشته باشیم.
وی افزود: مجموعه آفرود بازار یک فروشگاه آنلاین و حضوری است با توجه به افزایش علاقه مندی همه‌جانبه گردشگری و طبیعت گردی نیاز دیدیم که در این نمایشگاه شرکت کنیم.


فروشگاه اینترنتی آفرود بازار مرکز بهترین و جدیدترین تجهیزات آفرود و بهترین لوازم آفرود و ماشین های دو دیفرانسیل می باشد. آفرود بازار تمام تجهیزات مورد نیاز یک آفرود باز حرفه ای را ارائه می دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 974100

وب گردی

وب گردی