درخشش پژوهشگران واحد خمینی شهر در کنفرانس رباتیک و کنترل

پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر موفق به دریافت جایزه برترین نمایش ربات کاربردی در اولین کنفرانس بین المللی رباتیک و کنترل 2018 چین شدند.

به گزارش ایسکانیوز از واحد خمینی شهر، دکتر آتا جهانگیر مشیدی، مهندس سعید صف آرا فرد و دکتر سیدعلی افتخاری، سه عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر موفق به دریافت جایزه برترین نمایش ربات کاربردی در اولین کنفرانس بین المللی رباتیک و کنترل ICARIC2018 شدند.

در اولین کنفرانس بین المللی رباتیک و کنترل ICARIC2018 دانشگاه جیشو در استان هونان کشور چین، پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر با ارائه ربات لوله نورد یا بازرس لوله جایزه برترین نمایش ربات کاربردی در صنعت را از آن خود کردند.

دکتر جهانگیر مشیدی گفت: در این کنفرانس بین المللی از بین 40 طرح و مقاله علمی از کشورهای آمریکا، یونان، صربستان، مالزی، چین و هنگ کنگ، محصول تولید شده پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر موفق به دریافت جایزه شد.

وی افزود: محققان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر آبان سال گذشته موفق به ساخت این ربات لوله نورد شده بودند که در نوع خود اولین نمونه تولید شده در سطح کشور بود.

مشیدی تصریح کرد: این ربات قادر است نسبت به بازبینی و رفع عیوب خطوط لوله های انتقال سیال بکارگیری شود و پیش از این نیز در پنجمین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک دانشگاه امیر کبیر تهران رونمایی شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 974184

وب گردی

وب گردی