اطلاعیه مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص وام ۱ میلیونی اربعین

مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اطلاعیه ای را جهت استفاده دانشجویان از وام یک میلیونی برای سفر به کربلای معلی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در پی استقبال و درخواست های مکرر دانشجویانی که قصد شرکت در مراسم اربعین حسینی به صورت انفرادی را دارند، بدین وسیله به اطلاع می رساند امکان واگذاری وام یک میلیون تومانی به ‌کلیه دانشجویانی که قصد حضور در عتبات عالیات در ایام اربعین را دارند فراهم شده است. دانشجویان متقاضی می بایست بایست ضمن اخذ گواهی اشتغال به تحصیل از واحد دانشگاهی و فرم تاییده از دفاتر بسیج دانشجویی واحدها، با مراجعه به سامانه صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی sajed.iau.ir پس از ثبت نام، تصویر گواهی اشتغال به تحصیل خود و فرم تاییدیه بسیج را بارگزاری نمایند.

دانشجویان ۲۴ ساعت پس از ثبت نام در صورت تایید مدارک، با مراجعه به یکی از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران پس از افتتاح حساب می توانند وام خود را دریافت کنند.

لازم به ذکر است دانشجویان زائر پی از بازگشت می بایست تصویر ویزا و صفحه ممهور به مهر ورود و خروج خود به کشور عراق را از طریق سامانه ساجد تا تاریخ ۲۰ آبان بارگزاری نمایند. در غیر اینصورت برابر مقررات صندوق رفاه با آنها برخورد می شود.
مهلت ثبت درخواست وام تا تاریخ ۱ آبان می باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 974230

وب گردی

وب گردی