سردرگمی دفاعی استقلال/مصدومیت یا محرومیت!!

روزبه چشمی ستاره ملی پوش استقلال می تواند این تیم را برای دیدار حساس پیش روی آبی پوشان همراهی نماید.

به گزارش ایسکانیوز،روزبه چشمی، ستاره ملی پوش آبی پوشان پایتخت در دیدار این هفته این تیم مقابل سایپا به دلیل مصدومیت حضور نداشت و نتوانست در برد این تیم مقابل یاران دایی در زمین بازی حاضر گردد. اما با اعلام باشگاه استقلال چشمی می تواند در دیدار حساس و هفته دهم این تیم مقابل سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی به میدان برود.

یکی از بهترین بازیکنان استقلال که مقابل سایپا نمایش قابل قبولی را از خود ارائه داد محمد دانشگر مدافع مرکزی و جایگزین چشمی در این دیدار بود. دانشگر در این بازی گل اول تیمش را نیز به ثمر رساند تا نتوان حضور او مقابل سپاهان در روز جمعه را نیز نادیده گرفت و شفر با دردسر شیرینی برای انتخاب ترکیب 11 نفره خود مقابل سپاهان اصفهان مواجه گردد.

حضور چشمی در پست مدافع مرکزی نیمکت نشینی منتظری و یا دانشگر آماده را به همراه خواهد داشت و از سوی دیگر حضور او در پست هافبک دفاعی، فرشید باقری و یا علی کریمی را به نیمکت تبعید خواهد کرد. پس می توان گفت وینفرد شفر برای انتخاب ترکب 11 نفره خود با مشکل روبرو خواهد بود زیرا نیمکت نشینی هرکدام از این بازیکنان برای هواداران استقلال سوال برانگیز خواهد بود.

کد خبر: 974240

وب گردی

وب گردی