دومین کنگره بین المللی زیست پزشکی در دی ماه برگزار می‌شود

رئیس کنگره بین المللی زیست پزشکی گفت: ستاد توسعه زیست فناوری با رویکرد حمایت از پژوهشگران، "جشنواره پژوهشگران برتر و جوان زیست فناوری" را هم زمان با کنگره زیست پزشکی برگزار می کند تا از نخبگان و محققان برتر شرکت کننده در این کنگره را معرفی و از آنان حمایت کند.

به گزارش خبرنگار گروه علم‌وفناوری ایسکانیوز، مصطفی قانعی، رئیس کنگره بین المللی زیست پزشکی و دبیر ستاد توسعه زیست فناوری ، جهت دریافت آخرین وضعیت امور اجرایی و همچنین ارائه راهکارهایی جهت هر چه بهتر برگزاری دومین دوره از کنگره، در محل دبیرخانه دائمی حضور یافتند. دکتر قانعی با اشاره به اینکه: در دومین دوره از کنگره زیست پزشکی، هدف شناسایی و معرفی پژوهشگران برتر و جوان در حوزه زیست فناوری است افزود:

دومین کنگره بین المللی زیست پزشکی به عنوان پرمخاطب ترین کنگره بین المللی داخلی، با هدف معرفی جدیدترین پژوهش های فناوری محور در حوزه زیست شناسی و علوم پزشکی در تاریخ 3 لغایت 6 دی ماه 1397 در محل سالن همایش های نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

در این کنگره که به عنوان پرمخاطب ترین کنگره بین المللی داخلی شناخته شده است تا سه ماه قبل از شروع این رویداد بیش از 2600 نفر شرکت نموده اند و 50 مهمان خارجی هم در آن حضور خواهند داشت. هم چنین تا این تاریخ 1400 مقاله به کنگره ارسال شده است که عدد قابل توجهی است.

محور های کنگره عبارتند از پزشکی شخصی، زنان و بهداشت باروری، ژنتیک پزشکی، زیبایی(چالش ها و چشم اندازها)، تغذیه و سلامت، نانو زیست فناوری پزشکی، میکروب شناسی و بیماری های عفونی، مهندسی بافت و سلول های بنیادی، سرطان؛ پیشگیری، تشخیص و درمان، متابولیسم و بیماری های متابولیکی.

با توجه به ارتباط تنگاتنگ علوم پایه و علوم کلینیکال، مطرح نمودن تحقیقات، پژوهش ها و مطالعات دانشمندان در این عرصه می تواند گامی بزرگ برای روشن نمودن راه تعالی در حوزه سلامت جامعه بشری باشد. کنگره بین المللی زیست پزشکی توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگاه رویان، با حمایت معنوی بیش از 100 مرکز تحقیقاتی و بیمارستانی و با حمایت مادی انستیتو مطالعات بیولوژیکی و واکسن سازی نسیم برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 974259

وب گردی

وب گردی