همایش تقدیر از ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی در شهر قدس

همایش تقدیر از دانشجویان ورزشکار به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این همایش از ۳۵ دانشجوی ورزشکار مقام‌آور در رقابت‌های استانی، کشوری و بین‌المللی در رشته‌های کاراته، تکواندو و کشتی و ... تقدیر شد.

مهدی فتح‌الله رئیس این دانشگاه با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مولود انقلاب اسلامی موظف است که در حوزه تعلیم و تربیت به استعدادیابی کمک کند اظهار کرد: هدف از آموزش رسیدن انسان به کمال است.

وی در توصیه‌ای به دانشجویان ورزشکار گفت: افتخارآفرینان ورزش، به همراه توانمندی علمی و مؤثر برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی قدم بردارند چرا که با جسم سالم می‌توان دیدگاه روحی و معنوی سالمی داشت.

در ادامه این همایش حجت‌الاسلام علی‌اصغر جوکار امام جمعه شهر قدس اظهار کرد: دانشگاه و دانشجویان ظرفیت هستند، اما دانشجوی ورزشکار مافوق ظرفیت است. قرآن کریم در رابطه با ظرفیت وجودی انسانی گفته آنهایی که مؤمن هستند مورد رأفت قرار می‌گیرند و درجه‌دار هستند، آنهایی که علاوه بر ایمان، علم دارند درجات می‌گیرند.

آسمانی در بیان هدف برگزاری این مراسم گفت: هدف از برگزاری این همایش تقدیر از استعدادهای خوب ورزشی دانشگاه و دیده شدن این ورزشکاران است.

انتهای پیام/

کد خبر: 974321

وب گردی

وب گردی