دردسر جدید برای تازه وارد های دانشگاه چمران اهواز/ خوابگاه سنواتی ها در سطح شهر

رییس سابق دانشگاه چمران اهواز گفت: تنها یک خوابگاه در سطح شهر و دور از دانشگاه چمران قراردارد.

محمد رعایایی اردکان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص وضعیت خوابگاه این دانشگاه گفت: دانشگاه چمران از زمان حضور من هم مشکلاتی داشت اما در مورد خوابگاه دانشجویی باید بگویم که خوابگاه برادران دیوار به دیوار دانشگاه بوده و خوابگاه خواهران هم تنها یک کوچه با دانشگاه فاصله دارد.

وی ادامه داد: تنها یک خوابگاه در سطح شهر و دور از دانشگاه چمران قرار دارد که دانشجویان ترم آخری در آن ساکن هستند و دیگر دانشجویان در خوابگاه های نزدیک دانشگاه هستند.

رعایایی ادامه داد: در زمانی که رییس دانشگاه بودم به هر دلیلی حساسیت ها بالا بود اما الان حساسیت ها کم تر شده و رییس جدید دانشگاه با خیال آسوده تری کارش را دنبال می کند.

رییس سابق دانشگاه چمران اهواز اظهار داشت: درحال حاضر عضو هیات علمی و امنا دانشگاه شیراز هستم.

دانشجویان شبانه و سنواتی در خوابگاه سطح شهر

این درحالی است که دبیر شورای صنفی دانشگاه چمران نسبت به وضعیت خوابگاه برادران اعتراض کرده بود و اعلام کرده آشفتگی‌های زیادی در دانشگاه شهید چمران در حوزه خوابگاه‌ها به وجود آمده و یکی از این آشفتگی‌ها انتقال برخی از دانشجویان به خوابگاه‌های سطح شهر بوده است.

دانشجویان سنواتی و شبانه در خوابگاه‌های سطح شهر اسکان داده‌ شده‌اند اما امسال به دلیل افزایش تعداد دانشجو، دانشگاه مجبور شد تعدادی از ورودی‌های جدید را در خوابگاه‌های سطح شهر اسکان دهد.

بدون شک با توجه به اختلاف مسافتی که در این خوابگاه وجود دارد شرایط برای این دانشجویانی که در این خوابگاه مستقر هستند سخت خواهد بود.

تصویر بالا پلان دانشگاه چمران اهواز بوده که در ضلع جنوب شرقی خوابگاه برادران و در ضلع جنوب غربی هم خوابگاه خواهران قراردارد. موقعیت جغرافیایی این دو ساختمان خوب بوده اما دسترسی خوابگاه سطح شهر برای دانشجویان سخت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 974354

وب گردی

وب گردی