طراحی و پیاده‌سازی نرم افزار مکمل سیستم حقوق در سما بوشهر

مدیر فناوری اطلاعات سما بوشهر گفت: این حوزه اقدام به طراحی و پیاده سازی نرم افزار مکمل حقوق و دستمزد کارکنان و هیأت علمی کرده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد محمدی تبار مدیر فناوری اطلاعات سما بوشهر درباره جدیدترین اقدامات این آموزشکده گفت: این حوزه اقدام به طراحی و پیاده سازی نرم افزار مکمل حقوق و دستمزد کارکنان و هیأت علمی کرده است.

محمدی تبار در این باره گفت: طراحی و تولید این نرم افزار جهت بالا بردن بهره وری کارکنان و افزایش امنیت و کاهش هزینه های نیروی انسانی فراهم شده است. این نرم فزار کلیه کارکرد پرسنل در ماه در برگرفته که پس از محاسبه کارکرد پرسنل در ماه، اطلاعات از سیستم حضور و غیاب استخراج و به سیستم حقوق و دستمزد منتقل می شود و کاربر بدون هیچ تغییری اقدام به محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان و هیات علمی می نماید.

وی خاطرنشان کرد : از قابلیت های این نرم افزار علاوه بر اطمینان و کنترل ورود و خروج کارکنان به افزایش میزان دقت کارکنان و افزایش انگیزه آنان، افزایش امنیت، کاهش هزینه های نیروی انسانی، کاهش اتلاف وقت، نظارت بیشتر بر عملکرد کارکنان، افزایش بهره وری و مدیریت خودکار و عدم دخالت کاربر در ثبت اطلاعات کارکرد پرسنل اشاره کرد.

مدیر فناوری و اطلاعات سما بوشهر تأکید کرد: این نرم افزار با تلاش و مساعدت حوزه فناوری و اطلاعات سما بوشهر محقق گشته است. شایان ذکر است با پیگیری و مساعدت به عمل آمده، نرم افزار روز به روز در حال توسعه و افزایش قابلیت هاست تا به بهترین و جامع ترین نرم افزار تبدیل گردد. این نرم افزار به شیوه طراحی گردیده که نیاز کاربران اداری و مالی را به آسانی برطرف می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 974419

وب گردی

وب گردی