سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات منصوب شد

دکتر رضا مسعودی سرپرست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی دکتر سودابه سلیمانی را به عنوان سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، دکتر سودابه سلیمانی که مقاطع کارشناسی تا دکتری را در رشته مهندسی برق قدرت در دانشگاه صنعتی شریف گذرانده است، به عنوان اولین و جوانترین بانوی فارغ‌التحصیل دکتری برق قدرت در ایران شناخته می‌شود.

فعالیت به عنوان معاون ممیزی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، معاون دانشکده مهندسی مکانیک، برق و کامپیوتر و مدیر گروه مهندسی برق قدرت واحد علوم و تحقیقات، عضو کمیسیون برق و کامپیوتر و عضو کمیته جذب سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و... از جمله سوابق اجرایی سرپرست جدید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات است.

این عضو هیات علمی واحد علوم و تحقیقات تا کنون بالغ بر ۱۰۰ مقاله در ژورنال‌های معتبر بین‌المللی، مجلات علمی پژوهشی فارسی و کنفرانس‌های بین‌المللی ارائه کرده است.

تالیف کتاب‌های حوزه تخصصی برق نظیر «تئوری بازی‌ها با رویکرد مهندسی برق»، «تحلیل قابلیت اطمینان و ساختار نیروگاه‌های بادی» و «حالت‌های گذرا در سیستم‌های قدرت» از جمله تولیدات علمی دکتر سودابه سلیمانی است.

پیش از این، دکتر محمدمهدی دهشیری عهده‌دار سرپرستی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات بود.

کد خبر: 974422

وب گردی

وب گردی