امکانات لازم برای پذیرایی و استقبال زائران اربعین در دانشگاه آزاد لرستان فراهم است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لرستان برای اسکان دهی زائران اربعین در این استان خوابگاه‌ها و یک سالن چند منظوره در سطح شهر دارد.

دکتر سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه دانشگاه ایسکانیوز درباره کمک‌های دانشگاه آزاد لرستان در اسکان دهی زائران اربعین گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لرستان برای اسکان دهی زائران اربعین در این استان خوابگاه‌هایی در سطح شهر دارد همچنین در واحد لرستان یک سالن چند منظوره موجود است تا علاوه بر خدمات رسانی به زائران دانشگاه آزاد اسلامی که در قالب کارمند و اساتید واحدهای دانشگاهی هستند پذیرای دیگر زوار اربعین هم باشیم.

وی افزود: استان لرستان و شهر خرم آباد معبر است و برای رفتن به هر یک از مرزهای شلمچه و ایلام باید از این استان عبور کرد.

بهاروند در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر کلیه امکانات لازم برای پذیرایی و استقبال زائران اربعین در دانشگاه آزاد لرستان فراهم است.

گفتنی است، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد یکی از واحدهای جامع دانشگاه آزاد است. این واحد در مهرماه ۱۳۶۴ در شهر خرم‌آباد تأسیس و در نیمه اول ۱۳۶۵ با پذیرش ۲۵۰ دانشجو در سه رشته رسماً فعالیتش را آغاز نمود. هم اکنون حدود ۱۵۰۰۰ دانشجو در 130 رشته تحصیلی در این واحد مشغول به تحصیل هستند و با احتساب این تعداد دانشجو این دانشگاه بعد از واحد بروجرد بزرگترین واحد دانشگاه آزاد در استان لرستان می‌باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 974457

وب گردی

وب گردی