سهیل مطیعا دبیر انجمن سرود کانون شد

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی سهیل مطیعا را به عنوان دبیر انجمن سرود در این مجموعه منصوب کرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، محمدرضا زمردیان در این حکم بر ترویج سرود به عنوان هنری گروهی و امیدآفرین در مراکز فرهنگی‌هنری کانون تاکید کرده است.

وی شناسایی، جذب و پرورش استعدادها از میان اعضا و مربیان و تولید ترانه و موسیقی‌های فاخر در حوزه کودک و نوجوان را بسیار با اهمیت دانسته است.

زمردیان هم‌چنین با تاکید بر هویت ملی، نشاط عمومی، پرورش خلاقیت و ذهن، آموزش عملی و تجربی سرود در میان اعضای انجمن خواستار ایجاد بستر مناسب برای برگزاری جشنواره سرود کانون شده و تشکیل گروه‌های همخوان سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به عنوان یکی از خواسته‌های کانون عنوان کرده است.

انجمن سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از انجمن‌های 10 گانه تخصصی است که بر اساس سیاست‌های فرهنگی سال 97 کانون و به منظور تخصصی‌تر شدن فعالیت‌های فرهنگی و هنری در میان نوجوانان، تمرین کار گروهی و حضور پررنگ‌تر در اجتماع تاسیس شده است.

هم‌چنین قرار است این انجمن علاوه بر کشف استعدادهای این حوزه، بسترساز برگزاری جشنواره سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشد.

سهیل مطیعا دانش‌آموخته رشته‌ی موسیقی از دانشگاه موسسه آموزش عالی کنسرواتوار تهران، آهنگ‌ساز و نوازنده است و تاکنون با سازمان‌های فرهنگی مختلف از جمله: صدا و سیما، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و... همکاری داشته و در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به عنوان مربی سرود فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 974468

وب گردی

وب گردی