«تراکنش علیه تحریم»؛ شعار چهارمین دوره نمایشگاه تراکنش ایران

شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه تراکنش ایران، «تراکنش علیه تحریم» را به عنوان شعار چهارمین دوره این رویداد انتخاب کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد خبری ITE 2018، شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه تراکنش ایران، با توجه به اعمال مجدد تحریم‌های نفتی و بانکی علیه کشور در 13 آبان جاری و با توجه به رسالت این رویداد در نمایش توانمندی‌ها و دستاوردهای صنعت بانکداری و پرداخت کشور، بر آن شد تا شعار «تراکنش علیه تحریم» را برای چهارمین دوره برگزاری این نمایشگاه انتخاب کند.

این شعار با توجه به موقعیت خطیر کشور در ماه‌های اخیر و با توجه به هدف نمایشگاه تراکنش ایران برای کاهش فشار بر کسب و کارها و ایجاد رونق و امید در صنعت بانکداری و پرداخت انتخاب شده است. این در حالی است که همزمان، نمایشگاه تراکنش ایران در نظر دارد این دوره از رویداد را به محلی برای ارائه پلن B کسب و کارهای صنعت بانکداری و پرداخت در دوران تحریم‌ها تبدیل کند.

«تراکنش علیه تحریم» تنها یک شعار نیست و مرکز فابا به عنوان برگزار کننده نمایشگاه تراکنش ایران به دنبال ایجاد تعامل و همدلی در صنعت بانکداری و پرداخت است. تراکنش در دل خود به معنای تعامل و در مقابل آن، تحریم به معنای تقابل است، نمایشگاه تراکنش ایران با انتخاب این شعار به دنبال ترویج تعامل و گفت‌وگو در بخش‌های مختلف، چه در داخل و چه در خارج از کشور است.

تحریم‌های یکجانبه آمریکا نه تنها دو صنعت کلیدی نفت و بانکداری ایران که عزت ملی ما را نشانه رفته است. حضور پر شور فعالان صنعت بانکداری و پرداخت در رویداد ITE می‌تواند نشان‌دهنده عزم جدی و مسئولیت‌پذیری آنها برای مدیریت خردمندانه در دوران تحریم‌ها باشد.

بدون شک کسب‌و‌کارهای مسئولیت‌پذیر از این فرصت برای نمایش پیشرفت‌ها، توانمندی‌ها و نوآوری‌های خود استفاده می‌کنند. این رویداد امروز به سمبل عزت ملی صنعت بانکداری و پرداخت تبدیل شده است و همه اضلاع این صنعت همصدا و همدل بنا دارند وحدت و همگرایی خود را در این شرایط خطیر به نمایش بگذارند.

چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران 22 تا 24 آبان سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران، واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 974469

وب گردی

وب گردی