نتایج مرحله نهایی داوری آثار سومین جشنواره  نشریه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: عصر امروز نتایج مرحله نهایی داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه سومین جشنواره کشوری نشریه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، اعلام می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری در این باره اظهار کرد: اختتامیه سومین جشنواره سراسری نشریه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، بیست و ششم آبان امسال به میزبانی واحد شهرکرد برگزار می شود.

او افزود: شش داور مجرب حوزه رسانه در مرحله مقدماتی و در قالب یک کمیته تخصصی، داوری بیش از 2400 اثر ارسال شده به سومین جشنواره کشوری نشریه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی را در واحد شهرکرد انجام دادند. به این ترتیب741 اثر به مرحله نهایی داوری راه یافت و رتبه های برتر در 39 کدرشته مشخص شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: در دسته بندی و داوری آثار، طبق آئین نامه مربوط، شاخص هایی نظیر سوژه، ساختار مطلب، تیتر، صحت، سبک نگارش و جامعیت مورد توجه قرار گرفت. برای نشریه ها قالب طراحی، گرافیک و عکس نیز از سوی هیات داوران بررسی و ارزشیابی شد.

کلانتری با بیان اینکه عصر امروز نتایج مرحله نهایی داوری آثار در سایت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانیfarhangi.iau.ir منتشر خواهد شد، اضافه کرد: توجه خاص به بحث کیفی‌ سازی نشریه های تولیدی دانشجویی از شاخص‌های این دوره از جشنواره به شمار می آید.

عضو هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: از ابتکارات جشنواره سوم نشریه، استفاده ویژه از بیانات و منویات مقام معظم رهبری در موضوع های اعلامی دبیرخانه است که حاصل آن، پرداختن به موضوع ها و محورهای کارآمدی نظام جمهوری اسلامی، اقتصاد مقاومتی، نقش و اهمیت شهیدان مدافع حرم در حفظ امنیت و استقلال کشور، سبک زندگی اسلامی- ایرانی، تبیین کار تمیز فرهنگی و آتش ‌به ‌اختیار در عرصه فرهنگی، ابعاد نفوذ و تهاجم فرهنگی دشمن، لزوم خودکفایی علمی در عرصه فناوری و توانمندی نظامی و علوم انسانی به عنوان موضوع های بخش مقاله های ویژه بود.

او تاکید کرد: فعالیت در نشریه های دانشجویی، از امتیازهای فضای دانشگاه است. مبدع حرکت مزبور در عصر جدید نیز مقام معظم رهبری هستند و ایشان رهنمودهای ارزشمندی در این زمینه مطرح فرمودند که به خوبی در کشور رواج پیدا کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 974480

وب گردی

وب گردی