جذب دانشجوی خارجی، عامل بهبود کیفیت در دانشگاه آزاد اسلامی است

مدیرکل بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جذب دانشجوی خارجی در واحدهای داخل و خارج از کشور عاملی است برای بالا بردن کیفیت به نحوی که دانشگاه آزاد اسلامی را در سال 1404 در جایگاه نخست آموزش عالی کشور قرار می‌‌‌دهد.

دکتر علیرضا شیخ عطار مدیرکل بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره چگونگی تبدیل دانشگاه آزاد به انتخاب اول داوطلبان ورود به دانشگاه گفت: با توجه به راهبردی که تدوین کردیم و در هیات رئیسه و هیات امنای دانشگاه به تصویب رساندیم؛ همچنین توجه ویژه‌ به اولویت برنامه جذب هر چه بیشتر دانشجوی غیر ایرانی و ایجاد شعب در کشورهای منطقه، جزو مسیرهایی خواهد بود که سبب بهبود کیفیت دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه جهانی خواهد شد.

وی افزود: برای سازمان‌‌‌‌‌‌‌‌های بین‌المللی در تعیین رنکینگ دانشگاه‌‌‌‌‌ها تعداد دانشجوی خارجی یک ملاک مهم است علاوه بر آنکه می‌‌‌‌تواند در عرصه رقابت با دانشگاه‌هایی که در منطقه ما فعال هستند از جمله آمریکا، هند و ترکیه سطح کیفی دانشگاه آزاد را افزایش دهد.

شیخ عطار در پایان تاکید کرد: جذب دانشجوی خارجی در واحدهای داخل و خارج از کشور عاملی است برای بالا بردن کیفیت به نحوی که دانشگاه آزاد اسلامی را در سال 1404 در جایگاه نخست آموزش عالی کشور قرار می‌‌‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 974542

وب گردی

وب گردی