آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر برای برگزاری کلاس‌های مجازی و الکترونیکی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در جمع اعضای هیات علمی از آمادگی این برای برگزاری کلاس‌های مجازی و الکترونیکی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز از واحد بردسیر، دکتر میثم تارم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با تأکید براینکه در دوره‌های مجازی و الکترونیکی نیاز به حضور فیزیکی دانشجو در کلاس نیست، گفت: دانشجویان می‌توانند از منزل یا محل کار به منابع آموزشی دانشگاه دسترسی پیدا کرده و با فناوری‌ها و تکنولوژی‌ها جدید آشنا شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر به ارتباط و تعامل خوب این دانشگاه با صنایع اشاره کرد و خواستار مشارکت بیشتر استادان در راه‌اندازی واحدهای فناور و تأسیس شرکت‌های دانش بنیان در مرکز رشد شد.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با تأکید براینکه استادان دانشگاه باید دانشجویان را نسبت به مسائل کشور آگاه کنند، گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی کشور ناشی از تحریم‌ها و بخشی دیگر ناشی از سوء مدیریت است و استادان باید با آگاهی دادن به دانشجویان، با دسیسه‌های دشمن مقابله کنند.

دکتر واله جلالی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر نیز با ارائه گزارشی از وضعیت آموزشی دانشگاه خاطر نشان کرد: با توجه به نیاز کارخانه‌های فولادی در بردسیر، در سال جاری دو رشته کاردانی و کارشناسی برق و متالوژی به جمع رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر اضافه شد.

در ادامه این نشست، اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر پیشنهادها و برنامه‌های خود را در خصوص توسعه کمی و کیفی دانشگاه ارائه کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 974544

وب گردی

وب گردی