از مدیر مجتمع دخترانه سما بوشهر به عنوان مدیر برگزیده انجمن اولیا و مربیان  تقدیر شد

همایش تجلیل از مدیران مدارس و روسای انجمن اولیاء و مربیان با حضور معاون استاندار و فرماندار بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، همایش تجلیل از مدیران مدارس و روسای انجمن اولیاء و مربیان با حضور خورشیدیان معاون استاندار، جمشیدی فرماندار بوشهر، کریمی معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و روان دوست رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بوشهر و جمعی از مدیران و اولیاء و مربیان مدارس استان در سالن آمفی تئاتر مرکز تربیت معلم بنت الهدی برگزار شد.
خورشیدیان معاون استاندار در این همایش گفت: انجمن اولیاء و مربیان پشتوانه محکمی برای آموزش و پرورش در همه برنامه ها و فعالیت ها است.
او افزود: با اشاره به نقش مهم اولیاء در تعامل با مدرسه، بزرگترین سرمایه والدین، فرزندان هستند که در اختیار نظام آموزش و پرورش هستند و تعامل بین مدرسه و خانه از طریق انجمن اولیاء و مربیان صورت گیرد.

خورشیدیان گفت: هدف اصلی انجمن اولیاء و مربیان همیاری و همفکری با مدرسه جهت پیشبرد برنامه های مدرسه است و آگاهی سیاسی ، فرهنگی، اجتماعی و تحکیم روابط عاطفی و استفاده بهینه از منابع انسانی و مادی در مدارس از کارکرد های انجمن است.

وی اظهار کرد: برنامه ریزی مهمترین رکن آموزش و پرورش است و توسعه همه جانبه و برنامه ریزی و توجه به تعلیم و تربیت از اهداف مهم نظام آموزش و پرورش است.

در پایان این همایش از مهربانو کریمی مدیر مجتمع دخترانه سما بوشهر به عنوان مدیر برگزیده انجمن اولیاء و مربیان مدارس استان بوشهر با اهداء هدایا و لوح تقدیر، تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 974545

وب گردی

وب گردی