بومی‌سازی دستگاه‌های بالانس و ارتعاش سنجی قطعات دوار

شرکت دانش بنیان شاهین تنظیم صنعت در زمینه های ساخت انواع دستگاه های بالانس و ارتعاش سنجی و تعمیرات قطعات دوار فعالیت داشته و تاکنون خدمات مختلفی را به صنعت کشور ارائه داده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، این مجموعه از عناصر خدماتی تولیدی تشکیل شده و در گروه محصولات انتخابی مکمل صنعتی در بازارهای هدف مکمل پیشگام و پیشتاز است و سه عنصر یادگیری سازمانی، نوآوری و بهبود مستمر، شالوده سازمان را تشکیل می دهد.
به گفته محمد رضا نصرآبادی مدیر عامل شرکت شاهین تنظیم صنعت، چهارچوب های ارزشی خود را بر پایه مشتری مداری، صداقت و درستی، عرضه خدمات و محصولات با کیفیت مرغوب تحت استاندارهای بین المللی، انعطاف پذیری سریع و متناسب با نیاز و امکانات جامعه ، مشتری و سازمان، نظم و انظباط سیستمی و قانونمداری، توجه به سود آوری در جهت حفظ و رشدسازمان با حفظ سایر ارزشهای سازمان، پذیرش نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان، شایسته سالاری در نیروی انسانی، بهینه سازی و غیره قرار داده است.
وی افزود: جوانان و متخصصان داخلی کشور که در این مجموعه تلاش می کنند با تکیه بر شعار ما می توانیم در کنار هم گرد آمده اند و دانش فنی خود را ارتقاء داه اند. هم اکنون این مجموعه با عزم و اراده خاص توانسته در طی سالهای اخیر در صنعت بالانس کشور رتبه مناسبی را کسب کند.
وی همچنین تصریح کرد: امروزه بالانس کردن بیشتر روتورها امری کاملا ضروری است زیرا اینکار سبب افزایش عمر ماشین و بهبود عملکرد آن یا باعث فروش بیشتر به علت کارکرد بدون ارتعاش می شود. اگر چه هم اکنون بیشتر تولید کنندگان وسایل چرخان کاملا به اهمیت بالانس کردن روتورها پی برده اند ولی در عمل به ندرت دیده می شود که شیوه تولید به صورت دستی طراحی شده و در فرآیند ساخت گنجانده می شود.
به گفته وی، در دیگر فرآیندهای ساخت (همانند تراشکاری) مشخص کردن نوع دستگاه نگه دارنده قطعه کار ابزار برش سرعت برش نوع تغذیه عمق برش و زمان مورد نیاز برای ماشین کاری یک قطعه کاملا عادی است. اما در بالانس این روند صدق نمی کند زیرا در انجا همه چیز بر عهده کاربر دستگاه بالانس و یا سرپرست بوده تا بر حسب تجربه خود در مورد انجام کار و چگونگی آن تصمیم بگیرد. البته هنوز دانش پایه ای بالانس به صورت عمومی در دسترس نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 974628

وب گردی

وب گردی