گستره هزارکیلومتری امداد سایپا در اربعین 97

مدیرعامل سایپا یدک گفت: گروه خودروسازی سایپا برای پنجمین سال پیاپی از بیست و هشتم مهرماه تا دوازدهم آبان ماه، به عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) خدمات امدادی ارائه و در این راهپیمایی عظیم مشارکت می کند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر امینی در مراسم افتتاحیه طرح امداد گروه خودروسازی سایپا، با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: گستره ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات در سه محور مهران، چذابه و شلمچه انجام می شود و در این راهپیمائی عظیم ارائه خدمات به مشتریان را وظیفه خود می دانیم‌‌‌‌؛ علاوه بر این، مشارکت در راهپیمایی باشکوه اربعین و همراهی با مردم، ارائه خدمات را جذابتر می کند چراکه چشم دنیا به این حرکت بزرگ خیره شده است.
وی ادامه داد: در طرح اربعین، در راستای حرکت مشارکتی و پشتیبانی، به دنبال کاهش دغدغه مشتریان هستیم و با ارائه خدمات گسترده برای محصولات سایپا نسبت به ارتقاء اعتماد مشتریان بیشتر تلاش خواهیم کرد.
وی ادامه داد: کارکنان این شرکت همچون سایر گروه های خدمات رسان، عاشقانه و با مشارکت نمایندگی های سایپا در تمامی استان ها، در گستره ای به وسعت هزار کیلومتر در مسیر پیاده روی اربعین ارائه خدمت می کنند.
وی همچنین با اشاره به استفاده از سامانه AVL بر روی تمام خودروهای امدادی سایپا، گفت: مالکان خودروهایی که دچار نقص می شوند با تماس با شماره ۰۹۶۵۵۰ و دریافت لینک پیامکی، از خدمات ویژه بهره مند می شوند. همچنین‌ با آغاز این همایش بزرگ، برای نخستین بار از سامانه نظرسنجی آنلاین خدمات امدادی بهره برداری می شود و مالکان خودروهایی که دچار نقص شده اند، می توانند میزان رضایتمندی خود از خدمات دریافتی را به اطلاع کاربران رسانده و مسئولان در پایگاه مرکزی نیز می توانند خدمات دریافتی مشتریان را مورد پایش قرار دهند.
وی با بیان اینکه خدمات سایپا مشمول خودروهای غیر سایپایی نیز می شود، گفت: در طرح امداد اربعین امسال، برای نخستین بار خودروهای غیر سایپایی هم می توانند از خدمات گروه سایپا استفاده کنند. در واقع خدمات گسترده سایپا موجب اطمینان خاطر مشتریان محترم آتی محصولات سایپا می‌شود و این افتخاری ماندگار برای ما به شمار می‌رود.
مدیرعامل سایپا یدک عنوان کرد: واحدهای امدادی شرکت سایپا، سالانه ۲۲۰ روز در طرح های مختلف، خدمات متنوع امدادی ارایه می کنند و این خدمات امدادی در ایام اربعین نیز موجب تقویت و سهولت تردد جاده ای می شود و هم اکنون نیز این واحدها در مرزهای شلمچه، چذابه و مهران استقرار یافته و آمادگی داریم در صورت بازگشایی مرز خسروی در این مسیر نیز خدمات ارائه کنیم .
به گفته وی، در طرح امداد اربعین، خدمات متنوعی پیش بینی شده و زائران از خدماتی مانند حمل و تعمیر در محل برخوردار شده و هزینه اجرت تعمیرات در مدت اجرای طرح برای زائران محترم رایگان است .
وی ضمن اشاره به آمادگی شبانه روزی مرکز پیام سایپا به شماره ۰۹۶۵۵۰ برای دریافت نظرات و مشکلات، از افزایش تعداد کاربران و کارشناسان این مرکز در ایام اربعین خبر داد و گفت: هم اکنون واحدهای امداد خودرویی، نمایندگی ها و انجمن های صنفی هشت استان به طور جدی فعال شده اند تا در سهولت عملیات امداد و خدمات موثر واقع شده و زائران اربعین را در انجام این همایش بزرگ مذهبی همراهی کنند.
مدیرعامل سایپا یدک همچنین با اعلام این خبر که سال گذشته بیش از ۱۸۰۰ عملیات در ایام اربعین توسط شرکت سایپا ارائه شده و امسال نیز در بحث امداد و توان خودرویی نسبت به سال گذشته بیست درصد افزایش ایجاد شده، توصیه هایی نیز به زائران داشت و گفت: طبق تجربه سال های گذشته یکی از عمده ترین مشکلات در سالیان قبل، گم شدن سوئیچ زائران در حین سفر بوده است که از مالکان درخواست می‌شود حتما سوئیچ یدک به همراه داشته باشند و همچنین قبل از خروج از مرز در حین پارک خودرو در پارکینگ ها حتما سر باطری را از باطری جدا کنند تا از تخلیه شارژ جلوگیری شود.
وی در پایان با آرزوی سلامتی برای تمامی ارادتمندان اهل بیت و امام حسین (ع) از آمادگی کامل شرکت سایپا در پشتیبانی از زائران در این مسیر معنوی با همکاری پلیس راهور ناجا، هلال احمر و اورژانس خبر داد.

کد خبر: 974668

وب گردی

وب گردی