امضا تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به منظور حفاظت و بهره برداری از آثار و ارزش های دفاع مقدس منعقد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و سردار دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، با هدف استفاده از توانایی های علمی، پژوهشی و فرهنگی طرفین، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به منظور حفاظت و بهره برداری از آثار و ارزش های دفاع مقدس و ثبت حماسه های جاودانه امت اسلام و آثار آن در شئون فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی و جلوگیری از نابودی و تحریف و یا به فراموشی سپرده شدن میراث گرانبهای خون پاک ایثارگران اسلام و دستاوردهای دفاع مقدس منعقد شد.

اهداف این تفاهم نامه شامل مواردی از جمله استفاده از توانایی های علمی، پژوهشی و فرهنگی طرفین، توسعه همکاری های فیمابین، برطرف کردن نیازهای متقابل براساس اهداف و وظایف مندرج در مرکز نشر و ترویج علوم و معارف دفاع مقدس دانشگاه است.

گفتنی است همکاری و تعامل درخصوص تقویت کمی و کیفی اسناد مربوط به دفاع مقدس، مشارکت و حمایت مادی و معنوی از پایان نامه ها و رساله های دانشجویی و پژوهش های علمی تخصصی مرتبط با علوم و معارف دفاع مقدس، برگزاری همایش ملی و جشنواره های سالانه آثار پژوهشی برتر دفاع مقدس، ایجاد یادمان شهدا در دانشگاه ها، همکاری جهت استفاده از ظرفیت کرسی های نظریه پردازی و آزاداندیشی، مشارکت در برگزاری بهینه درس آشنایی با دفاع مقدس و... محورهای همکاری این تفاهم نامه را تشکیل می دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 974732

وب گردی

وب گردی