حمایت از 160 طرح پژوهشی محققان حوزه‌های مختلف علمی

متمم تفاهم‌نامه همکاری میان صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و دانشگاه شهید بهشتی امضاء شد تا بر اساس آن از 160 پژوهشگر این دانشگاه برای انجام طرح‌های پژوهشی حمایت شود.

به گزارش گروه علم‌وفناوری ایسکانیوز، سه سال از امضای تفاهم نامه همکاری میان صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و دانشگاه شهید بهشتی می گذرد، بر اساس امضای این تفاهم نامه حمایت از انجام 20 طرح پسا دکتری پژوهشگران این دانشگاه محقق شد. در این راستا متمم این تفاهم نامه نیز میان نصرت الله ضرغام رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و سید حسن صدوق رییس دانشگاه شهید بهشتی امضا شد تا در مجموع صندوق از انجام 160 طرح پژوهشی محققان این دانشگاه حمایت کند.

بر اساس این گزارش، با امضای این متمم تفاهم نامه 20 طرح پسا دکتری، 40 طرح تحقیقاتی، 50 رساله دکتری، 10 ثبت بین المللی اختراع پژوهشگران این دانشگاه با حمایت صندوق انجام می شود همچنین در تفاهم نامه ای جدا با دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی حمایت از 20 طرح پسا دکتری و 20 طرح پژوهشی پژوهشگران این دانشکده نیز انجام می شود.
همچنین نصرت الله ضرغام رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی در مراسم امضای این تفاهم نامه گزارشی از فعالیت ها و خدمات صندوق ارائه داد و کمک به تحقیقات تحول آفرین، حمایت از پژوهشگران، فناوران و نوآوران و تقویت و توسعه زیرساخت‌های علم، فناوری و نوآوری در کشور را سه محور فعالیت های صندوق دانست.

انتهای پیام/

کد خبر: 974763

وب گردی

وب گردی