"طرح دانش آموختگان وظیفه" اجرا می‌شود

دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد: در پی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، دانش آموختگان دانشگاهی توانمند به عنوان امریه سربازی به همکاری دعوت می شوند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، مؤسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، به منظور استفاده بهینه و اصولی از توانمندی دانش آموختگان دانشگاهی "طرح دانش آموختگان وظیفه" را اجرا می کند. بر اساس این طرح دانش آموختگان دانشگاهی می توانند در آزمایشگاههای تخصصی مرتبط با رشته خود به عنوان امریه سربازی بکارگیری شده و همکاری نمایند.

شرایط اعلام شده عبارتند از:

۱ .فارغ التحصیلان مقـاطع تحصـیلات تکمیلی دوره کارشناسی ارشـد و دورة دکتری بوده و از وضعیت تحصیلی مناسبی برخوردار باشند.

۲ . دانشگاه هـا، موسسه آموزشـی و پژوهشـی در اولـویت هسـتند کـه اعضـاء هیـأت علمی آنـان، آزمایشـگاههای تحقیقاتی را بصورت گروهی با یکـدیگر اداره می کنند، علاوه بر این اسـتاد ناظر بر پروژه تعریـف شـده جهت انجـام خـدمت دانش آموخته (استاد مسئول آزمایشگاه تحقیقـاتی در دانشگاه) می بایست قرارداد جاری و فعال با بخش دفاع (با اولویت پروژه نوظهور و بـدیع) داشـته باشد.

۳ .متقاضی نخبه وظیفه نباشد.

۴ .از مزایای کسـری خدمت اسـتفاده نکرده باشـند. ولی چنانچه متقاضی، طرح کسرخدمتی را تا سقف ۸ ماه، با واحدهای تابعه ودجا انجام داده باشد و اسـتاد مسـئول آزمایشـگاه، تاکید بر نیاز به ظرفیت ایشان داشته باشد، بکارگیری ایشان در طرح دانش آموختگان وظیفه مجاز است.

۵ .بیش از۳ ماه به تاریخ اعزام مشمولان به منظور معرفی و بکارگیری، فرصت باقی مانده باشد، می باشد.

متقاضیان انجام خدمت سربازی می توانند پس از تکمیل فرم معرفی آن را به معاونت پژوهش و فناوری وزارت عتف ارسال کنند. برای کسب اطلاعـات بیشتر با شـماره ۸۲۲۳۳۴۶۳ – ۰۲۱ خـانم کریمی (دفتر ارتباط با صـنعت) تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام/

کد خبر: 974851

وب گردی

وب گردی