سورپرایز اپل برای دوستداران «iPad mini 5»

اپل قصد دارد بعد از 4 سال وقفه «iPad mini 5» را روانه بازار کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شما هم جز کسانی بودید که فکر می کردید «iPad mini » به انتهای خط رسیده است؟ «iPad Mini 4» هنوز به فروش می رسد همانطور که با وجود به بازار آمدن آیفون 8 هنوز هم آیفون 6 خریداران خود را دارد.

آیا «iPad mini 5» به بازار خواهد آمد؟ اخبار منتشر شده جدید باعث ایجاد امید برای دوستداران این «iPad » کوچک شده است. بر اساس خبر منتشر شده توسط «Ming-Chi Kuo»، یک «iPad Mini » جدید قرار است امسال یا اوایل سال آینده میلادی معرفی شود به همین دلیل ممکن است هفته های آینده این محصول را نبینیم و باید تا اواخر امسال منتظر بمانید.

«Ming-Chi Kuo»، فقط به خبر تولید «iPad mini 5» اکتفا نکرده و خبر از عرضه شارژر بی سیم « AirPower » در اواخر امسال یا اوایل سال 2019 داده است.

اپل امسال اعلام کرده بود در حال کار بر روی شارژر بی سیمی است که توانایی شارژ بی سیم و همزمان تمام محصولات این شرکت را داشته باشد ولی شایعاتی منشتر شده بود که به دلیل مشکل گرمای بالای تولید شده حین شارژ، این پروژه ابطال شده است.

هفته آینده در همایش اپل، محصولات جدید این شرکت نظیر «iPad Pro» مجهز به «Face ID» و «USB Type-C» ، یک « Apple Pencil» و یک محصول جدید از سری «MacBook» معرفی خواهد شد.

کد خبر: 974856

وب گردی

وب گردی