دلیل توقف اتوبوس‌های زائران در مرز مهران چه بود؟

رئیس پلیس راه در مورد توقف اتوبوس‌های زائران در مرز مهران گفت: با توجه به ازدحام، کمرگ مهران ظرفیت عبور خودروهای کاپوتاژ را ندارد و در صورت هماهنگی و توان مرز چزابه این خودروها به آنجا منتقل خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه در خصوص انتشار اخباری مبنی بر توقف تعداد زیادی اتوبوس و خودروی «کاپوتاژ» در مرز مهران گفت: در حال حاضر با توجه به ازدحام در مرز مهران برای کاپوتاژ خودروهایی که قصد خروج از مرز مهران را دارند، گمرک مهران دچار مشکل شده و توان عبور آنها را ندارد.

رئیس پلیس راه در خصوص فرایند کاپوتاژ خودروها گفت:‌ زمانی که خودرویی بخواهد از مرز خارج شود باید از کانون ایرانگردی پلاک دریافت کرده و سپس به گمرک مراجعه و پس از تشریفات گمرکی با ماشین خود از مرز عبور کند.

وی گفت:‌ با توجه به ازدحام جمعیت در مرز مهران هم اکنون امکان عبور وسایل نقلیه کاپوتاژ در گمرک مهران وجود ندارد و احتمالاً با هماهنگی‌هایی که در حال انجام است، اگر مرز چذابه بتواند این تعداد خودرو را از گمرک خود عبور دهد وسایل نقلیه فوق به مرز چذابه منتقل خواهد شد.

سردار حمیدی گفت: عمده زواری که قصد شرکت در پیاده روی اربعین حسینی دارند در مهران و مرزهای شلمچه و چذابه از خودروی خود خارج و به صورت پیاده از مرز خارج می‌شوند اما خودروهای کاپوتاژ با هماهنگی و تشریفات گمرکی بدون توقف از مرز عبور می کنند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 974858

وب گردی

وب گردی