استقرار 8 دستگاه واحد کنترل کیفیت آب در پایانه‌های مرزی/ تامین روشنایی 650 هکتار از پارکینگ‌های مرزی

وزیر نیرو با اشاره به استقرار هشت دستگاه واحد کنترل کیفیت آب در پایانه‌های مرزی، گفت: برای اربعین امسال موفق شده‌ایم با استقرار چهار واحد تولید آب بسته‌بندی در مرزها و پایانه‌های خود ظرفیتی در حدود 350 هزار بسته آب را در شبانه روز تولید و در اختیار زوار قرار دهیم.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، رضا اردکانیان در حاشیه بازدید از تاسیسات آب و برق پایانه مرزی مهران با حضور در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه این وزارتخانه همکاری خوبی با دستگاه‌های مسئول در کشور عراق برای پذیرایی از زوار اربعین داشته است، عنوان کرد: برای اربعین امسال موفق شده‌ایم با استقرار چهار واحد تولید آب بسته‌بندی در مرزها و پایانه‌های خود ظرفیتی در حدود 350 هزار بسته آب را در شبانه روز تولید و در اختیار زوار قرار دهیم.
وی با اشاره به استقرار هشت دستگاه واحد کنترل کیفیت آب، گفت: این مراکز به شکل سیار در حال بررسی کیفیت آب مناطق یاد شده هستند تا با حصول اطمینان از تامین آب سالم مشکلی در سوی مرز وجود نداشته باشد.
وزیر نیرو با اشاره به نصب هزار و 500 واحد دوش سیار در هر دو سوی مرز برای استفاده زوار، اظهار کرد: در زمینه تامین روشنایی نیز در سمت ایران حدود 650 هکتار پارکینگ را مجهز به سیستم روشنایی کرده‌ایم.
اردکانیان تاکید کرد: همچنین 40 اکیپ فنی آب و برق نیز در هر دو سوی مرز و شهرهای کربلا و نجف برای خدمات رسانی هر چه بهتر به زوار مستقر شده‌اند.
وی با اشاره به توسعه خط آبرسانی به پایانه چذابه، گفت: در سال جاری با اجرای این طرح نسبت به سال گذشته امکانات وسیع‌تری را در اختیار زوار قرار داده‌ایم که امیدواریم با تدابیر صورت گرفته از حیث تامین آب سالم، روشنایی و سایر نیازهای مرتبط با این وزارتخانه مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/

کد خبر: 974876

وب گردی

وب گردی