دانشجوی برتر پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان انتخاب می شود

کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برای سال ۹۷ دانشجوی برتر پژوهشی انتخاب می کند.

به گزارش ایسکانیوز، دانشجویان علاقمند می توانند تا ۱۵ آبان ماه رزومه علمی و پژوهشی خود را به کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ارسال کنند.

دارا بودن مقالات فارسی یا انگلیسی، همکاری در طرح پژوهشی مصوب (به غیر از پایان نامه)، ارائه مقاله به صورت پوستر و یا سخنرانی در کنگره­ های داخلی و بین المللی، تألیف یا ترجمه کتاب، فعالیت در انجمن ­های علمی (مورد تأیید دانشگاه) و کمیته تحقیقات دانشجویی از موارد دارای امتیاز جهت انتخاب دانشجوی برتر پژوهشی محسوب می شود.

همچنین معدل کل دانشجو (معدل معیار ورود نبوده، اما دارای امتیاز است)، ثبت اختراع یا فعالیت نوآورانه مورد تایید دانشگاه، بنیاد ملی نخبگان و سایر مراکز علمی معتبر، کسب مقام در مسابقات یا المپیاد علمی و پژوهشی، جذب حمایت مالی از دیگر مواردی است که برای دانشجویان امتیاز به همراه دارد.

ارائه مدرک و یا گواهی معتبر برای تمامی موارد اعلام شده الزامی است و مستندات سال های ۹۴ تا ۹۶ ملاک انتخاب خواهد بود. دانشجویانی که بیش از ۶ ماه از فارغ التحصیلی آنها گذشته باشد، یا قبلاً به عنوان دانشجوی برتر پژوهشی انتخاب شده اند، مجاز به ثبت نام نیستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 974879

وب گردی

وب گردی