درآمد 758 میلیون دلاری توییتر در چهار ماهه آخر سال 2018

شرکت توییتر پیش بینی کرد در چهار ماهه پایانی سال 2018 درآمدی بالغ بر 758 میلیون دلار خواهد داشت که این مسئله باعث افزایش 17 درصدی سهام این شرکت شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، پس از آن که شرکت توییتر درآمد قابل پیش بینی خود برای 4 ماه سوم سال جاری میلادی را اعلام کرد، سهام این شرکت رشدی 17 درصدی را شاهد بود؛ چرا که این شرکت انتظار دارد درآمدهای آن به 758 میلیون دلار در مقابل 702.6 میلیون دلار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته برسد که این مبلغ مورد تایید تحلیلگران وال استریت ژورنال نیز می‌باشد.

« چاک دورسی » مدیر اجرایی توییتر، در توضیح این درآمدها گفت: ما در تلاش های خود برای ارائه خدمتی شبانه روزی، سالم و ارزشمند، پیشرفت هایی داشته ایم و عملکرد بهتری برای کشف و معدوم کردن حساب های نامناسب داشته ایم و همچنان به بهبود خدمات خود برای پیگیری راحت‌تر حوادث و موضوعات در توییتر ادامه می دهیم.

درآمدهای توییتر سالانه 29 درصد افزایش را تجربه کرده است و تنها درآمدهای تبلیغاتی آن به 650 میلیون دلار بالغ شده و این به معنای رشد 29 درصدی در هر سال است.

با این حال این دومین 4 ماهه در سال جاری است که توییتر نتوانسته تعداد مشترکان خود را افزایش دهد، به ویژه آن که این شرکت تعداد زیادی از حساب های خود را معدوم کرده؛ زیرا این شرکت اخیراً اقدام به پاکسازی شبکه خود از ربات ها و حساب های خشونت آمیز نموده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 974923

وب گردی

وب گردی