تکنولوژی شاسی و بدنه خودرو منتشر شد+عکس

کتاب «تکنولوژی شاسی و بدنه خودرو» نوشته محمد فرجی، زهرا فرجی مهیاری و خدیجه فرجی مهیاری توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، خودروسازی به عنوان بزرگترین صنایع، توجهات زیادی را به خود معطوف کرده است. با اختراع خودرو، نحوه زندگی انسان دچار تغییرات بسیاری زیادی شد و دسترسی آسان به مسافت های دورتر، افق های جدیدی را پیش روی انسان باز کرد. به این دلیل صنعت خودرو مورد توجه قرار گرفت و با گذر زمان، کیفیت و امکانات بیشتری به خودروها افزوده شد. این امکانات سبب شد تا گستردگی زیادی در قطعات خودرو و کارکردهای آن به وجود آید.

در این کتاب به بررسی و توضیح درباره شاسی و بدنه پرداخته شده است. عنوان شاسی و بدنه، دامنه فراگیرتری از بخش بدنه و شاسی خودرو داشته و اجزایی از قبیل تجهیزات ایمنی، سیستم تعلیق، تایر، سیستم فرمان و ترمز را نیز در خود جای می دهد.

کتاب «تکنولوژی شاسی و بدنه خودرو» طی پنج فصل متفاوت، به بررسی تک تک اجزای این بخش ها پرداخته است. در ارائه مطالب، از آوردن روابط ریاضی و مفاهیم پیچیده مهندسی که در حین ساخت خودرو استفاده می شود خودداری شده تا افرادی که پیش زمینه مهندسی ندارند نیز بتوانند از این کتاب بهره مند شوند.

کتاب «تکنولوژی شاسی و بدنه خودرو» نوشته محمد فرجی عضو هیات علمی واحد یادگار امام خمینی (ره)، زهرا فرجی مهیاری و خدیجه فرجی مهیاری در 211 صفحه، شمارگان دو هزار نسخه و قیمت 18500 هزار تومان توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) منتشر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 974980

وب گردی

وب گردی