اختصاص 23 هزار لاستیک برای خدمات رسانی به زائران اربعین / 900 هزار حلقه لاستیک در کشور توزیع شد

حدود 23 هزار حلقه لاستیک سنگین ویژه حمل و نقل جاده ای زائران اربعین اختصاص یافت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، آمارهای ارائه شده از سوی معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت،معدن و تجارت نشان می دهد 18 هزار و 500 حلقه لاستیک سنگین اتوبوسی ویژه حمل و نقل جاده ای زائران اربعین حسینی در نظرگرفته شده است.

در عین حال حدود 4 هزار و 400 حلقه لاستیک سنگین ناوگان حمل و نقل درون شهری اتوبوسی نیز که در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز به وزارت کشور تخصیص یافته است .

به این ترتیب در مجموع با هدف تسهیل خدمت رسانی به زائران اربعین و تامین نیاز بازار در این دوره زمانی 22 هزار و 900 حلقه لاستیک سنگین به اتوبوس های ویژه حمل و نقل جاده ای و درون شهری زائران اختصاص داده شده است.

بر این اساس از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه بیش از 600 هزار حلقه لاستیک سنگین تولید داخل و 300 هزار حلقه لاستیک سنگین وارداتی توزیع شده است .

آمارهای ارائه شده نشان می دهد از ابتدای آغاز طرح توزیع لاستیک با حواله و نرخ مصوب یعنی از چهار دهم تیرماه سال جاری تا پایان مهر ماه ، 386 هزار حلقه لاستیک وارداتی و تولید داخل در اختیار شبکه حمل و نقل قرار گرفته است .

این گزارش حاکی است جهت رفع نیاز ناوگان سوخت رسانی کشور تعداد 1500 حلقه لاستیک سنگین به شرکت ملی پخش فراورده های نفتی جهت رفع نیاز اختصاص یافت .

انتهای پیام/

کد خبر: 975001

وب گردی

وب گردی