راه‌اندازی نسخه آزمایشی سامانه سامگ در شرکت گاز استان قم

نسخه آزمایشی فاز نخست سامانه سامگ (سامانه الکترونیکی مشتریان گاز) در شرکت گاز استان قم نصب و راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از شرکت ملی گاز ایران، روح‌الله نوریان، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت درباره راه‌اندازی پرتال سامگ گفت: راه‎اندازی کامل سامانه سامگ در ۳۱ شرکت گاز استانی، گام بلندی در جهت تحقق دولت الکترونیک و ارتباطات G۲G (ارتباط بین دولت‌ها) و G۲C (ارتباط دولت با شهروندان) بوده و موجب تسهیل ارائه خدمات به مشترکان گاز می‌شود.

وی افزود: با راه‌اندازی این سامانه و یکپارچه کردن فرآیندهای مربوط به حوزه مشترکان گاز در سطح شرکت‌های گاز استانی، امکان مدیریت و پایش کیفیت ارائه خدمات و فرآیندهای وابسته به آن نیز فراهم می‌شود.

بر اساس این گزارش، جلسه آموزش راه‌اندازی این سامانه در روزهای ۲۸ و ۲۹ مهر ماه امسال در این شرکت برگزار شد.

سیدجلال نورموسوی، رئیس امور تعرفه‌ها و قراردادهای مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران که در این جلسه حضور داشت، درباره اجرای این سامانه اظهار کرد: با اجرای این طرح، همه خدمات مورد نیاز مردم و مشترکان گاز از طریق سامانه‌های الکترونیکی و دفاتر پیشخوان به صورت شفاف، یکسان، قانون‌مند و بر اساس تعرفه‌های مقرر انجام می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی کامل سامانه سامگ، توسعه خدمات قابل ارائه در دفاتر پیشخوان دولت به بهترین وضع ممکن برسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 975010